رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 328029

آخرین اخبار تعطیلی مدارس دوشنبه ۹ بهمن

ساعت 24-بارش برف در استان‌ها موجب تعطیلی مدارس فردا دوشنبه نهم بهمن ماه ۹۶ شد.

تعطیلی مدارس
style="text-align:justify">بارش برف و لغزندگی معابر در استان‌ها موجب تعطیلی مدارس فردا، دوشنبه نهم بهمن ماه ۹۶ شد.


مدارس کدام استان‌ها فردا نهم بهمن ماه ۹۶ تعطیل است؟

تعطیلی مدارس مازندران فردا دوشنبه ۹ بهمن
مدارس چهار منطقه در سه شهرستان مازندران روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های تهران دوشنبه تعطیل شد
فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه کلیه مدارس در کلیه مقاطع پیش‌دبستانی، دبستان، متوسطه، دبیرستان و همچنین دانشگاه‌ها در کل استان تهران تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس گیلان بخاطر بارش سنگین برف


اداره کل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: به دلیل بارش شدید برف فردا نهم بهمن، تمامی مدارس مناطق دیلمان، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است.

اداره کل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: به دلیل بارش شدید برف، سرمای هوا، یخبندان شدید و مشکل تردد، فردا نهم بهمن، تمامی مدارس مناطق دیلمان، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است.

مقاطع ابتدائی و متوسطه اول مدارس لاهیجان، آستانه اشرفیه، سیاهکل و رودبنه نیز فردا در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است.

همچنین مدارس مقطع ابتدایی مناطق رودبار، کومله، اطاقور و سنگر نیز فردا در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است.

فعالیت‌های آموزشی همه مدارس دیگر مناطق گیلان در شیفت صبح به علت لغزندگی معابر با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

مدارس قم تعطیل شد
همه مدارس مناطق دیلمان، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات در ۲ شیفت صبح و عصر تعطیل است.

بنابر اعلام مدیریت بحران استان قم مدارس مقاطع تحصیلی استان قم فردا دوشنبه نهم آذر به علت برودت هوا و یخبندان در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مدارس قزوین فردا تعطیل شد

استاندار قزوین اعلام کرد: همه مدارس استان فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل است.
آغاز به کار ادارات استان قزوین به جز دستگاههای خدمات رسان فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح است.

مدارس مشهد فردا تعطیل است

طبق اعلام آموزش و پرورش خراسان رضوی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول مشهد به دلیل بارش برف و برودت هوا روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

مدارس زنجان فردا تعطیل است

پبه گفته مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان، با توجه به برودت هوا و کاهش چشمگیر دما تمامی مدارس در تمامی مقاطع فردا دو شنبه نهم بهمن تعطیل خواهد بود.

تعطیلی تمام دوره‌های تحصیلی نوبت صبح همدان

به علت بارش برف، برودت هوا ویخبندان و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمامی دوره های تحصیلی در سراسر استان در نوبت صبح فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل است.


مدارس البرز تعطیل شد

فردا ۹ بهمن‌ماه امسال تمام مقاطع تحصیلی استان البرز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است و ادارات و بانک‌ها با دو ساعت تاخیر آغاز به‌کار می‌کنند.

استانداری البرز اعلام کرد: فردا 9 بهمن تمام مقاطع تحصیلی استان البرز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است و ادارات و بانک‌ها با دو ساعت تاخیر آغاز به‌کار می‌کنند.

براساس مصوبه آخرین جلسه کمیته بحران استان البرز به‌علت برودت شدید هوا و یخ‌زدگی معابر دوشنبه 9 بهمن ماه تمامی مدارس البرز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تمامی دانشگاه‌های استان بجز مواردی که امتحانات سراسری برگزار می‌شود، نیز تعطیل بوده و تمامی ادارات و همچنین بانک‌ها با دو ساعت تاخیر آغاز به‌کار می‌کنند.

مدارس ۱۶ شهر اردبیل تعطیل اعلام شد

در پی بارش برف و برودت هوا برای سومین روز متوالی مدارس ۱۶ شهر اردبیل در روز دوشنبه نهم بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

با بارش سنگین برف از روز پنج شنبه تا شنبه در تمامی شهرهای اردبیل، هوای سرد حاکم بوده و تردد شهروندان مختل شده است.

بعد از دو روز تعطیلی مدارس در روزهای پنج شنبه و جمعه، آموزش و پرورش استان با اطلاعیه های مکرر در روزهای شنبه و یکشنبه مدارس اغلب شهرهای استان را تعطیل اعلام کرد.

همچنین با تداوم برودت هوا در روز دوشنبه نهم بهمن ماه نیز مدارس سری صبح شهرهای اردبیل، خلخال، کوثر، سرعین، نمین، نیر، ارشق، شاهرود و هیر در تمامی مقاطع تعطیل اعلام شده است.

علاوه بر این در شهرهای گرمی، مشگین شهر، انگوت و لاهرود پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل بوده و فعالیت علمی مابقی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

در شهرهای بیله سوار، پارس آباد و جعفر آباد نیز پیش دبستانی تعطیل بوده و ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

علاوه بر مدارس، اغلب دانشگاه ها نیز با صدور اطلاعیه فعالیت علمی و اداری خود را با تاخیر آغاز می کنند. بطوریکه دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل، نمین و مشگین شهر از ساعت ۱۰ صبح و دانشگاه آزاد و موسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان لنگرود دوشنبه تعطیل شد

مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان لنگرود در استان گیلان به علت بارش برف و یخبندان در دو نوبت صبح و عصر دوشنبه تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لنگرود مدارس مقطع ابتدایی این شهر به علت بارش برف و یخبندان فردا(دوشنبه) در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

پیش از این نیز روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی تمامی مدارس مناطق دیلمان، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات، مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مدارس لاهیجان، آستانه اشرفیه، سیاهکل و رودبنه و همچنین مدارس مقطع ابتدایی مناطق رودبار، کومله، اطاقور و سنگر در دو نوبت صبح و عصر برای فردا ۹ بهمن خبرداده بود.

گفتنی است فعالیت های آموزشی همه مدارس دیگر مناطق گیلان در نوبت صبح به علت لغزندگی معابر با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

مدارس چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه تعطیل است

مدارس چهارمحال و بختیاری فردا دوشنبه به علت بارش برف و وجود یخبندان تعطیل است.

بهروز امیدی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدارس چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه تعطیل است، اظهار داشت: مدارس چهارمحال و بختیاری فردا دوشنبه به علت بارش برف و وجود یخبندان تعطیل است.

وی بیان کرد: تمامی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی روز دوشبنه تعطیل است.

بارش برف در چهارمحال و بختیاری از ظهر امروز یکشنبه آغاز شده است وهمچنان ادامه دارد.

مدارس استان کرمانشاه فردا در نوبت صبح تعطیل است

کرمانشاه- مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: به دلیل برودت هوا، مدارس استان کرمانشاه به جزء قصرشیرین در نوبت صبح فردا تعطیل است.

رضا محمودیان اظهار داشت: به دلیل برودت هوا و یخبندان تمام مدارس استان کرمانشاه فردا نهم بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل است.

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام مدارس کرمانشاه به جزء شهرستان قصرشیرین در مقاطع مختلف تحصیلی در نوبت صبح فردا نهم بهمن ماه تعطیل است.

مدارس اصفهان فردا تعطیل نیستند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه مدارس شهر اصفهان فردا تعطیل نیست، گفت: عوامل امدادی، شهرداری و پلیس راه در حالت آماده باش قرار دارند.

منصور شیشه فروش دقایقی پیش در اصفهان پیرامون تعطیلی مدارس استان به دلیل بارش برف اظهار داشت: مدارس شهر اصفهان تعطیل نیست و تصمیمی درباره تعطیلی مدارس این شهرستان گرفته نشد و احتمال ندارد مدارس اصفهان برای فردا تعطیل شود.

وی افزود: برخی مناطق کوهستانی و برفی با تشخیص آموزش و پرورش به صورت موردی برای فردا تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی گفت: عوامل امدادی درحالت آماده باش قرار دارند و شهرداری‌ها برای نمک و شن پاشی روی مسیرهای یخ بندان و برفی برای صبح آماده به کار هستند، پلیس راه نیز در جاده‌ها مستقر است.

مدارس برخی شهرهای استان کردستان تعطیل شد
مدارس برخی از شهرهای استان کردستان به دلیل برودت هوا و شرایط یخبندان تعطیل اعلام شد.

از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کردستان ٬ با عنایت به اعلام هواشناسی استان مبنی بر تداوم برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداران محترم شهرستان‌ها فردا دوشنبه (۹ بهمن ماه ۹۶) برخی از مدارس استان کردستان به شرح ذیل در نوبت صبح تعطیل است:

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا شهرستان قروه ومنطقه سریش آباد٬ مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و کلیه مدارس روستایی شهرستان بیجار و منطقه کرانی ٬مراکز پیش دبستان و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا شهرستان سنندج ومنطقه کلاترزان ٬ مراکز پیش دبستان و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا شهرستان سقز و منطقه زیویه٬ مراکز پیش دبستان و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا شهر ستان بانه تعطیل است.

اطلاعیه فوری آموزش و پرورش استان یزد
در پی بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از شهرستان های استان یزد فردا تعطیل است.

قانع روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: باتوجه به بارش برف و برودت هوا کلیه مراکز پیش دبستانی و دبستان های شهرستان های اردکان و میبد همچنین دبستان های بخش خضرآباد درشهرستان اشکذر فردا دوشنبه نهم بهمن ماه تعطیل اعلام می گردد.

قانع افزود: تاکنون تصمیمی درباره تعطیلی مدارس دوره متوسطه اول و دوم این شهرستان ها و نیز تعطیلی مدارس سایر شهرستان ها گرفته نشده است و در صورت اتخاذ هرگونه تصمیمی مبنی بر تعطیلی سایر مدارس، فردا ساعت 6 صبح اعلام می گردد.

تعدادی از مدارس ایذه تعطیل شد
مدارس بخش دهدز (از توابع شهرستان ایذه) فردا تعطیل می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایذه اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت بحران شهرستان ایذه و نظر به سرمای شدید و گزارش‌های اداره هواشناسی دهدز در خصوص تشدید سرما و احتمال یخ زدگی لوله‌های آب، همه مدارس بخش دهدز (از توابع شهرستان ایذه) فردا دوشنبه ۹ / ۱۱ / ۹۶ تعطیل است.

بارش برف مدارس برخی مناطق استان مرکزی را تعطیل کرد
بارش برف مدارس برخی مناطق استان مرکزی را تعطیل کرد و برخی شهرهای استان نیز با تاخیر آغاز می‌شود.

طبق اعلام اداره آموزش و پرورش استان مرکزی بارش شدید برف، سرمای هوا، کولاک و یخبندان جاده‌ها و معابر در برخی شهرستان‌های استان سبب تعطیلی مدارس شد.

در شهرستان زرندیه دوره‌های پیش دبستانی و تمامی مدارس این شهرستان در دوره‌های تحصیلی در شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

فعالیت مراکز پیش دبستانی و تمامی دوره‌های تحصیلی شهر و روستا در شهرستان محلات در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

فعالیت مراکز پیش دبستانی و تمامی مدارس نواحی یک و دو اراک در تمام دوره‌های تحصیلی در شهر و روستا در نوبت صبح با 2 ساعت تاخیر نسبت به آغاز کار واحد آموزشی آغاز خواهد شد.

فعالیت مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی و در نوبت صبح شهرستان‌های فراهان، تفرش، خنداب، کمیجان، دلیجان، مهاجران، سربند و نوبران با تاخیر و در ساعت 9:30 آغاز می‌شود.

مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی، شهر و روستا در خمین به جز دهستان آشناخور فعالیت خود را با دو ساعت تاخیر ساعت 9:30 دقیقه صبح آغاز می‌کنند و در دهستان آشنا خور و روستاهای تابعه در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

همچنین فعالیت مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستای ودر نوبت صبح شهرستان‌های آشتیان، ساوه وشازند با تاخیر و در ساعت 9:30 دقیقه آغاز می‌شود.

برف مدارس برخی شهرستان‌های لرستان را به تعطیلی کشاند
مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان گفت: به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا کلیه مدارس ابتدایی برخی شهرستان‌های لرستان فردا تعطیل است.

علی قربانی اظهار داشت: به دلیل بارش شدید برف، برودت هوا و احتمال یخ‌بندان، کلیه مدارس ابتدایی برخی شهرستان‌های استان لرستان فردا در نوبت صبح تعطیل است.

وی افزود: مدارس نوبت صبح دوره ابتدایی شهرستان الیگودرز، نورآباد و کاکاوند فردا تعطیل است.

‌ مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: کلیه مدارس اشترینان، دورود و مدارس دوره اول و دوم متوسطه شهرستان الیگودرز در تمام دوره‌ها با یک ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی فردا دوشنبه تعطیل شد


بارش برف و یخبندان سبب تعطیلی برخی مدارس آذربایجان شرقی شد.

در شهرستان ورزقان، مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی مناطق روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهند بود و سایر مقاطع تحصیلی ( ابتدایی،‌ متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم ) با یک ساعت تأخیر از ساعت 9 شروع به فعالیت خواهند کرد.

در ترکمانچای هم مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و مدارس استثنائی تعطیل و مقاطع تحصیلی دوره‌ اول و دوم متوسطه اعم از مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تأخیر از ساعت 9 شروع به فعالیت خواهند کرد.

در نظرکهریزی مدارس شهری و روستایی در کلیه مقاطع تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در شهرستان مراغه هم مدارس پیش دبستانی ،ابتدایی و مدارس استثنایی شهر مراغه ،کلیه مدارس مقاطع تحصیلی بخش سراجو و مدارس پیش دبستانی وابتدایی‌های روستاهای بخش مرکزی در شیفت صبح تعطیل است.

در شهرستان اسکو مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی، شهری و روستایی (شیفت قبل از ظهر) در روز دوشنبه 9 بهمن ماه تعطیل اعلام می‌شود. ضمن اینکه مدارس مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم شهری و روستایی با 1 ساعت تأخیر رأس ساعت 9 صبح شروع خواهد شد.

در چاراویماق، همه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در هر دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و مدارس پیش دبستانی، استثنایی و ابتدایی شهر قره آغاج تعطیل است و سایر مقاطع تحصیلی شهر قره آغاج با یک ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

در شهرستان ملکان، مقطع تحصیلی پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل اعلام شد.

در بستان آباد همه مقاطع تحصیلی مدارس منطقه اعم از شهری و روستایی در ساعت 9 صبح آغاز خواهند شد .

در مهربان، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی واستثنایی در مناطق شهری و روستایی شیفت قبل از ظهر تعطیل است و مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم اعم از مناطق شهری و مناطق روستایی با یک ساعت تأخیر رأس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

در بستان آباد، همه مدارس منطقه بستان آباد درتمام مقاطع تحصیلی با یک ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

در شهرستان آذرشهر (شامل آذرشهر، گوگان و ممقان)، مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهند بود .

بنابر اعلام آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بارش برف برخی مدارس استان را به تعطیلی کشاند.

جزئیات تعطیلی مدارس در ۶ شهر آذربایجان غربی
جزئیات تعطیلی مدارس در ۶ شهر آذربایجان غربی اعلام شد.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی مدارس این استان را در روز دوشنبه 9 بهمن‌ماه اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل برودت هوا و یخبندان بودن سطح معابر، دوشنبه 9 بهمن، وضعیت تعطیلی مدارس در برخی مناطق استان در نوبت صبح به این شرح اعلام می‌شود.

نواحی یک و دو ارومیه، ابتدایی شهری و روستایی - تعطیل

مهاباد، ابتدایی شهری و روستایی - تعطیل

سیلوانا و صومای برادوست، تمامی مقاطع تحصیلی -تعطیل

در تکاب، چالدران، نازلو و انزل تمامی مدارس با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها