رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 329727

آیت الله خاتمی: بنده مدافع فضای مجازی سالم با تمام وجود هستم/مسئولان در سالم سازی آن تلاش کنند

ساعت24-آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: بنده مدافع فضای مجازی سالم با تمام وجود هستم، فضای مجازی سالم یک فرصت و یک نعمت برای کشور است.تمام حرف ما این است که مسئولان در سالم سازی آن تلاش کنند. نگفته‌ایم، نمی‌گوییم و نخواهیم گفت که فضای مجازی را جمع کنید.

احمد خاتمی.jpg
آیت الله سید احمد خاتمی روز یکشنبه در مطلبی در کانال شخصی خود در تلگرام درباره فضای مجازی نوشت: بارها گفته‌ام فضای مجازی یک ظرف و یک ظرفیت است اگر غذای مطبوع فکری، روحی، سیاسی و... در این ظرف ریخته شود، فرصت و اگر غذای نامطبوع در این ظرف ریخته شود، بحران خواهد بود.

وی افزود: به صورت شفاف به مسئولان می گویم که زمینه ریختن غذای مطبوع و سالم را در این ظرف فراهم کنید و نگذارید سم در این ظرف بریزند. به صراحت می‌گویم با فضای مجازی مخالف نیستم اما با فضای مجازیی که ظرفی برای خوراک مسموم است مخالفیم.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: تمام حرف ما این است که مسئولان محترم در سالم سازی تلاش کنند. نگفته‌ایم، نمی‌گوییم و نخواهیم گفت که فضای مجازی را جمع کنید.
آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: فضای مجازی‌ای که دین، اخلاق و امنیت جامعه سالم بماند برای کشور ضرورت دارد. چندی پیش گفته شد که فضای مجازی که بیگانگان آن را اداره می‌کنند بیماری منتشر می‌کند ....بعضی شیطنت کردند و قید «فضای مجازی که بیگانگان» را انداختند، کُد حرف همین اغتشاشات است. قرار نیست از حرف حق دست برداریم؛ بنده مدافع فضای مجازی سالم با تمام وجود هستم و مخالف فضای مجازیی هستم که بدتر از فضای حقیقی بیگانگان کشور را اشغال کنند.
وی ادامه داد: اگر بیگانگان فضای مجازی را مدیریت کنند، یعنی در عرصه فضای مجازی کشور را اشغال کرده‌اند. این هشدار جدی است ... در همه عرصه‌ها ما را تحریم کردند اما در فضای مجازی تحریمی صورت نگرفته است چرا؟؟ این کُد نیست.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد فضای مجازی سالم یک فرصت و یک نعمت برای کشور است و فضای مجازی مسموم یک بحران و یک خطر است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها