رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 331960

آیا پوتین پرده از وجود فرازمینی ها برخواهد داشت؟

ساعت 24-تاکنون اشیاء پرنده ناشناس بسیاری در زمین و خارج از جو آن دیده شده و حتی بدن بی جان موجودات عجیب و غریبی روی زمین پیدا شده است. آیا رازی وجود دارد که از مردم عادی جهان پنهان مانده است؟

32
ولادیمیر پوتین نخستین سیاستمدار در جهان خواهد بود که پرده از حیات فرازمینی ها خواهد برداشت. او به زودی وجود موجودات فضایی هوشمند را در سایر کرات اعلام خواهد کرد و خواهد گفت که آنها تاکنون به دفعات مختلف از زمین بازدید کرده اند. این ادعایی است که یک نظریه پرداز تئوری توطئه و محقق فرازمینی ها پس از یک هفته گفتگو با مقامات کاخ کرملین و بویژه پوتین مطرح کرده است.

" استیو باست "، بنیانگذار "گروه تحقیقاتی پارادایم" یا PRG باور دارد که راز بزرگی وجود دارد که قدرت های جهانی از مردم جهان مخفی می کند و آن بازدید مرتب موجودات بیگانه هوشمند از زمین و همکاری آنها با برخی قدرت های جهانی تحت پروژه های فوق سری است.

او معتقد است که دونالد ترامپ رهبری نیست که قادر باشد این حقیقت را با مردم جهان در میان بگذارد و از پوتین خواسته است تا تن به این کار دهد.

گفتنی است؛ پیشتر نیز ایمیلی توسط ویکی لیکس منتشر شد که نشان می داد پاپ فرانسیس از وجود فرازمینی ها آگاه است. این ایمیل که توسط ادگار میشل فضانورد سابق ناسا به جان پادستا سیاستمدار آمریکایی ارسال شده بود در خصوص اطلاع پاپ و همچنین جزئیات بیشتری در مورد موجودات فضایی سخن به میان آمده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها