رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332200

آمریکا یک تانک روسی را منهدم کرد/عکس

ساعت24- مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که هواپیمای بدون سرنشین آمریکا یک دستگاه تانک متعلق به روسیه را در سوریه هدف قرار داده است.

به گزارش اسکای نیوز، پهپاد نظامی آمریکا روز یکشنبه یک تانک مدل (تی72) روسی را در نزدیکی شهر طابیه واقع در استان دیرالزور سوریه هدف قرار داد.

مقامات نظامی آمریکا اعلام کرده اند که حمله پهپاد آمریکایی به این تانک هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

به گزارش ایرنا، جفری هاریکان» افسر ارشد نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه از اظهار نظر در خصوص این که تانک روسی متعلق به کدام نیرو یا گروهی بوده خودداری کرده است.

از سوی دیگر یک مقام آمریکایی که نخواست نامش ذکر شود به رویترز گفته است: دستکم دو تن از نیروهای حامی دولت سوریه در این حمله کشته شدند.


جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا نیز در واکنش به این خبر گفت: دوست ندارم این موضوع را بزرگ کنم و آن را حمله ای بزرگ توصیف کنم.
ائتلاف بین المللی علیه داعش به سرکردگی آمریکا پنجشنبه گذشته در حمله به نیروهای حامی دولت سوریه در نزدیکی رود فرات یکصد تن از نیروهای حامی دولت سوریه را هدف قرار داده و کشتند.

سوریه از حدود هفت سال پیش با حضور گروه های مسلح و تروریستی همچون داعش و تحریرالشام(جبهه النصره) که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند، با بحران روبه رو است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها