رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332263

مردی که همسرش را با روسری خفه کرد دستگیر شد

ساعت 24-فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان مردی که با صحنه سازی همسر 40 ساله خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

حوادث
سرهنگ خسرو نجفی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر مرگ زن 40 ساله به علت برق گرفتگی درشهر لردگان بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران درطی تحقیقات به دلیل وجود اختلاف خانوادگی و از طرفی طرفی آثار خراشیدگی و کبودی در ناحیه گردن جسد به همسر متوفی مظنون شده و وی را جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نجفی افزود: متهم در بازجوئی پلیس ابتدا منکر هرگونه نقشی در قتل همسرش شد لیکن در مواجهه با دلایل و مدارک ارائه شده عاقبت لب به اعتراف گشود و گفت: زمانی که فرزندانم مدرسه بودند با توجه به اختلافات قبلی، بین من و همسرم جدال لفظی در گرفت که در این حین کنترل خود را از دست دادم و همسرم را با استفاده از روسریش خفه کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: قاتل با صحنه سازی رشته سیم برقی را به بدن متوفی وصل کرده سپس مرگ همسرش را به علت برق گرفتگی به سیستم فوریت های پلیسی110 گزارش کرده است.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها