رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 332382

ترکاشوند: پشت خط زن خارجی پیکان استثنایی بود

ساعت24-سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: پیکان در همه فاکتورها بهتر از ما بود.

محمد ترکاشوند پس از شکست 3 بر صفر تیم شهرداری ورامین برابر پیکان و حذف از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، گفت: به نظرم از لحاظ کار تیمی بد نبودیم. این یک بازی خاص بود و حریف واقعا فوق‌العاده کار کرد. فکر نمی‌کنم پیکان در طول فصل اینچنین روان بازی کرده باشد. آن‌ها در سه بازی اخیرشان باخته بودند ولی برابر ما چهره متفاوتی از خود نشان دادند.

سرمربی شهرداری ورامین افزود: بازیکن خارجی پشت خط زن پیکان نمایش خیره کننده‌ای داشتند و من هرچقدر ترکیب و چینش بازیکنان را عوض کردم نتوانستیم او را دفاع کنیم و او یک روز استثنایی را سپری کرد. زمانی که بازیکنان نتوانند مهاجم حریف را دفاع کنند عصبی می‌شوند.

ترکاشوند با اشاره به خالی بودن دستش در برخی از پست‌ها اظهار کرد: ما با تعدادی آسیب دیده خودمان را به بازی با پیکان رساندیم و حتی در ست سوم محمد کاظم خودش نمی‌خواست که بازی کند، او را به بازی آوردم. به نظرم سعید معروف پاس‌های عالی داد و با تغذیه خوب مهاجمانش دفاع ما را اذیت کرد. هرچند در اوایل ست‌ها خوب بودیم اما در اواسط هر ست با فشاری که بازیکنان پیکان می‌آوردند تمرکزمان را از دست می‌دادیم. پیکان در همه فاکتورها بهتر از ما بود.

او در پایان با اشاره به وضعیت مناسب مالی باشگاه شهرداری ورامین در این فصل گفت: تاکنون بازیکنان بیشتر از 50 درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند و قرار است تا قبل از عید باشگاه به صورت کامل با بازیکنان تسویه کند. اگر قرار باشد برای سال بعد تیم‌داری کنند، باید بازیکنان بهتری انتخاب شوند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها