رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332405

باران و برف ۱۵ استان کشور را در برمیگیرد

ساعت 24- سازمان هواشناسی کشور عصر امروز با صدور اطلاعیه‌ای از ورود سامانه بارشی در اواخر وقت پنجشنبه به کشور خبرداد و اعلام کرد: بیش از ۱۵ استان کشور با بارش باران، برف و وزش باد مواجه می‌شوند.

بارش برف
style="text-align:justify">سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از ورود سامانه بارشی به کشور در ساعات آتی خبر داد.

با توجه به ورود سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه به کشور، وضع هوای مناطق مختلف کشور به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

از اواخر پنجشنبه 26 بهمن ماه : بارش باران و در ارتفاعات برف در جنوب کرمانشاه، ایلام، بارش باران و در ارتفاعات برف در نیمه جنوبی لرستان، شمال و شرق خوزستان.

جمعه 27 بهمن ماه: بارش برف و باران در نیمه جنوبی آذربایجانهای غربی و شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، زنجان، ارتفاعات البرز در استانهای قزوین، البرز، تهران، بارش باران در شمال ایلام، بارش باران و در ارتفاعات برف در کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، شمال چهارمحال و بختیاری و شمال خوزستان

شنبه 28 بهمن ماه: بارش برف و باران در نیمه جنوبی آذربایجان های غربی و شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، دامنه‌های البرز در استانهای قزوین، البرز و تهران، بارش باران و در ارتفاعات برف در لرستان و ایلام.

شایان ذکر است بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر مناطق یاد شده موجب اختلال در تردد جاده ای خواهد شد. همچنین از بعدازظهر جمعه و طی روز شنبه در برخی مناطق جنوب غرب کشور در استانهای ایلام و خوزستان امکان شکل گیری توده‌های گردو خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود، از اینرو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها