رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332419

تیام خرید خوبی برای استقلال است؟

ساعت 24- مهاجم جدید آبی پوشان پایتخت در دیدار برابر الریان عملکرد خوبی از خود نشان داد اما آیا او خرید خوبی برای این تیم است؟

div>
سرانجام سرمربی استقلال و مدیران این باشگاه بعد از کش و قوس های زیاد و مذاکره با چند بازیکن تصمیم گرفتند که تیام را جذب کنند.

این بازیکن 26 سال دارد و سابقه بازی در رقابت های سری A را در کارنامه دارد.

تیام در دو بازی برای آبی پوشان پایتخت به صورت نصف و نیمه تست شده است که جدی ترین آنها دیدار برابر الریان قطر بود.

اما آیا این بازیکن خرید خوبی برای آبی پوشان پایتخت بود. سخت است که تنها بعد از گذشتن دو بازی درباره این بازیکن سنگالی قضاوت کرد اما او در دیدار برابر الریان قطر امیدوار کننده ظاهر شد. آمادگی بدنی بالا و فیزیک خوبی که این بازیکن دارد می تواند کمک زیادی به استقلال کند.

مهم تر از همه تجربه بالای تیام است. حضور در اینتر، یوونتوس و امپولی باعث شده تا این بازیکن از تجربه بسیار خوبی برخوردار باشد و این یکی از اصلی ترین فاکتورهای است که می تواند به این بازیکن کمک کند.

بازیکنی که راهی یک تیم جدید می شود به ویژه اینکه اگر او یک مهاجم باشد در ابتدا استرس دارد و سخت تلاش می کند تا گل نخست خود را به ثمر رساند به این دلیل که ثابت کند خرید خوبی برای تیمش است و جایگاه خود را در ترکیب اصلی محکم کند.

تیام هم چنین شرایطی دارد. او فعلا استرس دارد و طبیعی است که در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را نداشته باشد. او نشان داد که به خوبی می تواند خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد و تجربه بالا و آمادگی بدنی خوبش همان چیزی است که شفر می خواهد البته هنوز معلوم نیست که این بازیکن تا چه اندازه یک تمام کننده خوب است؛ مشکلی که استقلال از آن رنج می برد و دلیل اصلی جذب مهاجم خارجی هم بود.

شفقنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها