رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332422

علت اصلی جدایی گولچ از پرسپولیس چه بود؟!

ساعت 24- چندی پیش مصاحبه ای از آنتونی گولچ مدافع استرالیایی سابق پرسپولیس روی خبرگزاری ها آمد مبنی بر اینکه او ابتلا به یک بیماری را دلیل ترک ایران معرفی کرده است.

style="text-align:justify">چندی پیش مصاحبه ای از آنتونی گولچ مدافع استرالیایی سابق پرسپولیس روی خبرگزاری ها آمد مبنی بر اینکه او ابتلا به یک بیماری را دلیل ترک ایران معرفی کرده است.

این مدافع خارجی که در هنگام جذبش همگان او را یکی از پدیده های لیگ برتر معرفی کردند حتی یک دقیقه هم فرصت بازی در پرسپولیس پیدا نکرد تا پس از 6 ماه حضور در ایران عطای ماندنش را به بقایش ترجیح بدهد و خیلی ناگهانی تصمیم به ترک پرسپولیس بگیرد.

گولچ در مصاحبه اخیر خود ابتلا به یک بیماری نادر را بهانه ای برای خروج از ایران مطرح کرده بود. همین موضوع باعث شد تا با افرادی که در جریان وضعیت گولچ بودند به گفتگو بپردازیم.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: زمانی که گولچ از پرسپولیس جدا شد من در این تیم حضور نداشتم. البته تا جایی که می دانم گولچ بعد از حضور در پرسپولیس نتوانست انتظارات کادر فنی را برآورده کند. به همین علت برانکو از بازیکنان دیگری بهره گرفت که از نظر فنی بهتر بازی می کردند.

او ادامه داد: طبیعی است که هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت باشد که گولچ هم از این قاعده مستثنی نیست. مصاحبه اخیر این بازیکن کذب محض است و پزشکان پرسپولیس تائید کردند که او بیماری نادر نداشت و تعجب می کنم که این گونه او اظهار نظر می کند. اگر او بیماری نادر داشت به طور حتم تیم پزشکی پرسپولیس این بازیکن را مداوا می کرد. تنها دلیل جدایی گولچ از پرسپولیس، نیمکت نشینی و اعتماد نکردن برانکو به او بود.

مدیر برنامه گولچ هم درباره این مطلب گفت: مصاحبه گولچ را نخواندم اما درباره بیماری نادر او چیزی نشنیدم. به نظر نمی رسد که او بیمار باشد.

او درباره علت جدایی گولچ از پرسپولیس گفت: این بازیکن به علت اینکه 3 ماه حقوق خود را دریافت نکرد از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد و در نهایت فیفا هم رای به نفع این بازیکن صادر کرد.

فرتاک

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها