رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 333962

معرفی بدترین بازیگران سینمای ایران

ساعت 24-صاحبان تمشک طلایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از نگاه منتقدان و نویسندگان نشریه همشهری جوان معرفی شدند.

نیکی کریمی
نویسندگان و منتقدان سینمایی همراه با نویسندگان همشهری جوان بدترین‌های جشنواره سی وششم را انتخاب کردند.

طبق آرای به دست آمده از مجموع نظر سنجی انجام شده، نیکی کریمی برای بازی در فیلم «کامیون» عنوان بدترین بازیگر زن جشنواره سی و ششم را از آن خودش کرد. این بازیگر سال گذشته به خاطر فیلم «آذر» برنده تمشک طلایی شده بود. هانیه توسلی برای بازی در فیلم «سوتفاهم» نزدیک ترین رقیب نیکی کریمی برای تصاحب تمشک طلایی بود.

در بخش بازیگری مرد مهدی پاکدل برای مجموع آثارش در جشنواره فیلم فجر برنده تمشک طلایی شد. پاکدل با فاصله‌ای زیاد نسبت به نفر دوم عنوان بدترین بازیگر را از آن خودش کرد. در رشته بدترین فیلم تمشک طلایی به «امپراطور جهنم» رسید. این فیلم با اکثریت قاطع آرا توانست تمشک طلایی را به دست بیاورد. «سوتفاهم» و «هایلایت» بعد از فیلم پرویز شیخ طادی بیشترین رای را برای کسب عنوان بدترین فیلم داشتند.

در بخش بهترین‌ها هم امسال در رشته بهترین بازیگر مرد در رقابتی تنگاتنگ گوی طلایی به هادی حجازی فر برای بازی در فیلم «لاتاری» رسید، نوید محمد زاده با فاصله ای کم در رتبه دوم ایستاد و امین حیایی هم سوم شد.

حجازی فر سال گذشته هم موفق به کسب گوی طلایی بهترین بازیگر مرد شده بود. گوی طلایی بهترین بازیگر زن را هم سارا بهرامی از آن خود کرد. در بخش بهترین فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» با فاصله ای زیاد نسبت به فیلم «شعله ور» اول شد و گوی طلایی را به دست آورد. «تنگه ابو قریب» بعد از فیلم حمید نعمت اله در رتبه سوم ایستاد.

مشروح نظرسنجی و آرا به دست آمده همراه با یادداشت های نویسندگان درباره برندگان تمشک و گوی در شماره جدید همشهری جوان منتشر شده است.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها