رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 333980

ضرب و شتم پزشک و کادر درمانی بیمارستان فارابی توسط همراهان متوفی

ساعت 24-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جزئیات ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی با خانواده یک متوفی را تشریح کرد.

1
کیانوش جهان‌پور با تایید ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی توسط خانواده یکی از بیماران فوت شده در این بیمارستان اظهار کرد: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده است.

وی افزود: بیمار فوت شده فردی ۶۵ ساله بوده که از استان خوزستان برای درمان در بخش روانپزشکی این بیمارستان بستری بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بان اینکه این متوفی دارای ۱۱ فرزند بوده است، گفت: این بیمار در ادامه روند درمان مشکوک به "امبولی" بود که برای تشخیص بهتر و پیگیری درمان به بخش داخلی منتقل شد و علی رغم همه اقدامات صورت گرفته با توجه به مشکلات جسمانی دچار ایست قلبی و ریوی شد و پس از عدم پاسخگویی بدنش به عمل احیا جان باخت.

وی با بیان اینکه این بیمار در زمان بستری بودن در بخش داخلی چهار بار توسط متخصص ویزیت شده است، اظهار کرد: همراهان پس از اطلاع یافتن از مرگ پدرشان به کادر بیمارستان از جمله پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی حمله کرده و علاوه بر وادر آوردن آسیب جسمانی به این کادر بخش زیادی از تجهیزات بیمارستان از جمله دستگاه الکتروشوک خسارات زیادی را وارد کردند.

جهان‌پور با بیان اینکه حال عمومی پزشک و کادر پزشکی بیمارستان در حال حاضر مساعد است، افزود: باید توجه داشت که در گذشته نیز چنین اتفاقاتی وجود داشته که به دلیل عطوفت پزشکان تا انتها پیگیری نمی‌شد و این بار از دستگاه فقضایی درخواست داریم تا برخورد جدی در این زمینه داشته باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها