رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334278

بیانیه ۲۰۱ نماینده مجلس علیه آشوبگران خیابان پاسداران/تقدیر از رهبری بخاطر دو انتصاب

ساعت24-بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس از محضر مقام معظم رهبری بابت انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبری و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد تقدیر و تشکر کردند.

مجلس
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی صبح امروز، بیان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس از محضر مقام معظم رهبری بابت انتصاب دو دانشمند برجسته جناب حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبری برای شورای سیاستگذاری و همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین جناب ابوترابی‌فرد برای امام جمعه موقت تهران تقدیر و تشکر کردند.

بیانیه ۲۰۱ نماینده مجلس در محکومیت آشوبگران گلستان هفتم

همچنین ۲۰۱ تن از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای اقدامات غیرانسانی و وحشیانه گروه آشوبگر را در گلستان هفتم محکوم و از اقدامات پلیس تجلیل کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) گروهی آشوبگر و مخلل نظام و امنیت عمومی در خیابان پاسداران تهران قائله‌ای به پا نمودند که به تخریب اموال مردم منجر شد و سه تن از دلاورمردان جان بر کف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و یک تن از بسیجیان عزیز را مظلومانه به شهادت رساندند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن اقدامات غیرانسانی و وحشیانه این گروه آشوبگر از صبر هوشمندانه و اقدامات مدبرانه و توام با صلابت و اقتدار پلیس تجلیل نموده و خواستار تسریع و قاطعیت قوه قضاییه در برخورد با قانون‌شکنان و نافیان نظم و امنیت می‌باشیم.

ضمن ادای احترام به شهدای مظلوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بسیج مستضعفین، علو درجات را برای آنها و صبر جلیل را برای خانواده داغدار این عزیزان از خداوند منان آرزو داریم.»

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها