رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334308

مرکل نیز نگران غوطه شرقی شد

ساعت 24- صدراعظم آلمان بدون اشاره به تداوم حمایت های محور غربی- عبری- عربی از تروریست ها در سوریه از اوضاع غوطه شرقی در این کشور ابراز نگرانی کرد.

style="text-align:justify">به گزارش تلگراف، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان امروز پنج‌شنبه از اوضاع غوطه شرقی در سوریه ابراز نگرانی کرد.

صدراعظم آلمان در پارلمان این کشور در این باره ادعا کرد: رژیم (سوریه) با تروریست‌ ها نمی‌ جنگند؛ بلکه با مردم خود می‌ جنگد؛ کودکان را می‌ کشد و بیمارستان ها را نابود می‌ کند!

مرکل در ادامه بدون اشاره به تداوم حمایت های محور غربی- عبری- عربی از تروریست ها در سوریه، ایران و روسیه را نیز به دلیل حمایت از دولت قانونی دمشق دارای مسئولیت خاصی در این زمینه دانست.

این در حالیست که سازمان ملل متحد روز گذشته در گزارشی اعلام کرده بود که اطلاعاتی مبنی بر اینکه بیش از ۱۰۰ نفر در بمباران غوطه شرقی در سه روز گذشته کشته شده‌اند را دریافت کرده است!

لازم به ذکر است، نمایندگان دو کشور سوئد و کویت در سازمان ملل ساعاتی پیش خواستار برگزاری نشستی برای رأی گیری پیرامون قطعنامه ای شدند که با صدور فرمان یک آتش بس ۳۰ روزه در سوریه، امکان تحویل کمکهای بشردوستانه به میلیونها جنگ زده و انتقال فوری بیماران و مجروحان را فراهم می سازد.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، طبق مفاد این قطعنامه پیشنهادی به شورای امنیت، حملات علیه افراط گرایان وابسته به داعش، القاعده و جبهه النصره از شمول این آتش بس خارج است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها