رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334326

اردوغان: اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان را نمیدهیم

ساعت 24- رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز پنج شنبه در حالیکه بیش از یک ماه از آغاز تجاوز نظامی ارتش این کشور به خاک سوریه می‌گذرد در اظهاراتی اعلام کرد: اجازه دخالت دیگران در امور داخلی و سرنوشت کشورمان را نخواهیم داد.

اردوغان
style="text-align:justify">رئیس جمهوری ترکیه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق ادعا کرد: با احدی دشمنی نداریم!


به گزارش آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز پنج شنبه در حالیکه بیش از یک ماه از آغاز تجاوز نظامی ارتش این کشور به خاک سوریه می‌گذرد در اظهاراتی اعلام کرد: اجازه دخالت دیگران در امور داخلی و سرنوشت کشورمان را نخواهیم داد.

رئیس‌جمهوری ترکیه در مراسمی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در آنکارا اعلام کرد: با هیچ کسی دشمنی نداشته؛ اما اجازه دخالت دیگران در امور داخلی و سرنوشت کشورمان را نیز نخواهیم داد.

رجب طیب اردوغان بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق ادامه داد: تا کنون در عفرین ۱۸۲۹ تروریست را از پای درآوردیم. به این مبارزه ادامه خواهیم داد. در مسیر خود پیش خواهیم رفت.

لازم به ذکر است، ارتش ترکیه از ۳۰ دی ماه گذشته عملیات کنونی این کشور در شهر عفرین واقع در شمال سوریه را بر خلاف موازین بین المللی در کسب مجوز از دولت قانونی دمشق علیه نیروهای حمایت آمریکا آغاز کرده است.

این در حالی است که دولت سوریه پیشتر درباره نقض حریم هوایی و تمامیت ارضی این کشور توسط ترکیه هشدار داده و این اقدام آنکارا را «تجاوز» نامیده بود.
مهر
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها