رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334451

جلالی: سرنخ اتفاقات زمان حضورم در تراکتور روی سکوها بود/مدتی اشتباه میکردم و بازیکنان را زیر فشار نتیجه قرار دادم

ساعت24- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:د تیرماه سال قبل که به پیکان آمدم اولین بازی همین جا بود و بعد از یک سال و نیم می توانم بگویم از ترکیب بازی آن روز فقط ۲ نفر بازی کردند.

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: یادم می آید تیرماه سال قبل که به پیکان آمدم اولین بازی همین جا بود و بعد از یک سال و نیم می توانم بگویم از ترکیب بازی آن روز فقط ۲ نفر بازی کردند. در این فاصله گروهی از جوان ها را آوردیم و شما عملکرد آنها را می بینید.

وی ادامه داد: بازیکنانی دارم که سال‌ها می‌توانند در تیم ملی بازی کنند و از مربیان تیم ملی توقع دارم که تیم ما را هم ببیند. ما در سخت‌ترین شرایط هم توقع داریم که دیده شویم واین بازیکنان اینقدر خوب و مطمئن بازی می‌کنند تا دیده شوند و شایسته دعوت به تیم ملی باشند. همچنین جا دارد از تلاش‌های خالصانه بازیکنان تشکر کنم که با همه وجود و به بهترین شکل ممکن کار می‌کنند. امیدوارم که بتوانند تجربه مرا بگیرند که بازی به بازی جلو برویم و هر بازی یک داستان جدید است. ما نباید به جدول نگاه کنیم و باید نگاهمان به بازی‌های بعدی باشد.امروز هم خوب بازی کردیم و حریف را کنترل کردیم و توانستیم راه‌های نفوذ آنها را مسدود کنیم. خیلی خوب در حملات شرکت کردیم و به نتیجه هم رسیدیم.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: ما حتی در طول ده بازی هم که برنده نشدیم بازی‌های خودمان را بیشتر از حریفان آنالیز می‌کردیم به بازیکنان می‌گفتم که نگران نتیجه نباشند و از بازی کردن لذت ببرند. ما چند پنالتی از دست دادیم که اگر آنها گل می‌شد، ۵ امتیاز بیشتر داشتیم اما بازیکنان را زیر فشار نگذاشتم.البته مدتی اشتباه می‌کردم و بازیکنان را زیر فشار نتیجه قرار دادم اما بعداً سعی کردم این فشار را از روی آنها بردارم چون جوان هستند و الان راحت‌تر و سنجیده‌تر بازی می‌کنند.

جلالی درباره وضعیت چمن ورزشگاه هم اظهار داشت: وضعیت چمن نسبت به قبل افت داشت اما نسبت به زمین‌های دیگر که ما آنجا بازی می‌کنیم وضعیت بهتری دارد. من چند سال است که به تبریز می‌آیم و توانستیم روی این زمین برنامه‌هایمان را پیاده کنیم.

سرمربی اسبق تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته بود روزی دلیل جدایی‌اش از این باشگاه اعلام می‌کند، گفت: من به عنوان یک مربی جاهای زیادی کار کردم اما در دوره‌ای که در تراکتورسازی بودم مسائل زیادی دیدم و با اطمینان می‌گویم که این مسائل فقط برای من نبود و برای مربیان دیگر هم پیش آمد. تراکتورسازی با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند فوتبال ایران را برای خودش کند، اما اتفاقاتی می‌افتد که انرژی‌ها از بین می‌رود. من با اشتیاق به اینجا آمدم و ۱۰ ماه خانه‌ام سر زمین بود. روزی ۹ ساعت با همکارانم کار می‌کردیم و در جام حذفی تا نیمه نهایی بالا آمدیم و در صدر جدول لیگ برتر هم قرار گرفتیم که حتی می‌توانستیم در هر دو جام قهرمان شویم. اما مسائلی پیش آمد.

وی افزود: من حتی با استاندار و مسئول ورزش استان جلسه‌ای برگزار کردم و همه تقریباً از این جریانات باخبر بودند اما شاید نمی‌توانستند راه‌حلی پیدا کنند. درباره جزئیات این ماجرا باید بگویم دوست دارم جایی صحبت کنم که برای آینده تراکتورسازی از آن استفاده شود نه اینکه در رسانه‌ها فضا را خراب کنم اگر قرار باشد از تجربیاتم استفاده شود در خدمت خواهم بود. سال‌های زیادی دیدیم که تراکتورسازی در نیم‌فصل صدرنشین بوده اما در پایان فصل چهارم یا پنجم می‌شود و قهرمانی رخ نمی‌دهد. تا این مسائل رفع نشود وضعیت همینگونه است. سرنخ این اتفاقات روی سکوها است اما زمانی از جزئیات حرف می‌زنم که بدانم به سود تراکتورسازی خواهد بود.

جلالی درباره بازی دادن به پیام نیازمند هم اظهار داشت: او ۲۰ ساله است و سال قبل فقط یک بازی برای ما در لیگ برتر انجام داد اما امسال بازی‌های بیشتری انجام داده است. پیام یک دروازه‌بان آینده‌دار است و اگر می‌گویم مربیان تیم ملی بازیکنان ما را ببینند به این دلیل است که سه بازیکن داریم که می‌توانند برای تیم ملی مؤثر باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها