رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334462

برچسب جدید روی ستاره ایرانی؛ شانس قدوس برای شکستن رکورد زلاتان

ساعت24- درخشش سامان قدوس در لیگ سوئد و لیگ اروپای این فصل، او را می‌تواند به گرانقیمت‌ترین محصول لیگ این کشور تبدیل کند.

عملکرد در موفق قدوس در سال ۲۰۱۷، قیمت او را چند برابر کرد و حالا، شاید او بتواند به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ سوئد این کشور را به مقصد جدیدی ترک کند. اوسترشوند ابتدای این فصل، روی قدوس برچسب ۵ میلیون یورویی گذاشت که هیچکدام از تیم‌های خواهان قدوس مثل سلتیک در آن زمان، توان پرداختش را نداشتند.

درخشش قدوس در بازی‌های این هفته لیگ اروپا مقابل آرسنال، تمجید آرسن ونگر از او پس از بازی رفت و پایه گذاری دو گل در بازی برگشت، می‌تواند قیمت او را بالاتر هم ببرد. ونگر پس از بازی رفت، صحبت درباره خرید قدوس را به پس از پایان فصل موکول کرد اما حالا، تیم‌هایی قدوس را زیر نظر گرفته‌اند که توان پرداخت مبلغ مورد نظر اوسترشوند برای فروش قدوس را دارند. رقمی که احتمالا پس از این فصل و جام جهانی روسیه، افزایش خواهد یافت.

زلاتان ابراهیموویچ که سال ۲۰۰۱ با رقمی معادل ۷،۸۰ میلیون یورو از مالمو به آژاکس پیوست، سال‌ها گرانترین فروش لیگ سوئد بود. یک سال قبل و ژانویه ۲۰۱۷، الکساندر ایساک با انتقال ۸،۶۰ میلیون یورویی به دورتموند رکورد او را شکست. حالا در صورتی که قدوس با درخشش در ادامه فصل بتواند باشگاه‌های خریدارش را راضی به پرداخت ۹ میلیون یورو بکند، بالاتر از زلاتان و ایساک تبدیل به گرانترین فروش لیگ سوئد خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها