رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334612

تارتار: پس از گل زودهنگام عقب کشیدیم

ساعت24-سرمربی پارس جنوبی می‌گوید تیمش پس از گل زودهنگامی که زد، عقب کشید.

پارس جنوبی در خانه مقابل تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسید. مهدی تارتار در نشست خبری پس از این دیدار گفت: با توجه به گل زودهنگامی که زدیم، ناخودآگاه عقب کشیدیم. در بین دو نیمه گفتم اگر چه تراکتورسازی تیم بسیار قدرتمندی است اما نباید عقب بازی کنیم.

او افزود: تراکتورسازی یکی از بهترین تیم‌ها در مالکیت توپ است. آن‌ها در آسیا علی‌رغم این که نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند ولی در بحث مالکیت توپ خوب ظاهر شدند. ما ناخودآگاه عقب نشستیم و روی یک شوت استثنایی تمام کارهایمان خراب شد. قبل از این که بازی یک بر یک شود یک موقعیت مناسب داشتیم که اگر به گل دوم می‌رسیدیم شاید الان برنده دیدار بودیم. من فکر می‌کنم نتیجه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

سرمربی پارس جنوبی درباره عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: زمانی است که ما خودمان به عمد عقب می‌کشیم. زمانی هم هست که مجبور به عقب‌نشینی می‌شویم. ما بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم که با آمدن فرزاد حاتمی به زمین، نباید عقب بنشینند ولی نباید از قدرت تیم حریف هم به راحتی گذشت. هافبک‌های تراکتور، هافبک‌های خوبی هستند. نمی‌توان تجربه تراکتورسازی را با تجربه پارس جنوبی یکسان کرد. هزینه‌ای که این تیم در نیم فصل کرده است را هم نمی‌توان با ما مقایسه کرد. من از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در روز غیر تعطیل ما را حمایت کردند. ما تا روز آخر تلاشمان را می‌کنیم تا در پایان فصل دل هوادارانمان را شاد کنیم.

تارتار درباره اردوی اسپانیای این تیم در تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: آن منطقه آب و هوای بسیار خوبی دارد و مدیران ما به خوبی آنجا را بررسی کرده‌اند. ما به شرایط آنجا واقف هستیم. وقتی یک ماه لیگ تعطیل شود، شما تنها نمی‌توانید تمرین کنید. بازیکن باید از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیرد. تیم پارس جنوبی جم با توجه به اولین فصل حضورش در لیگ برتر نیاز به این اردوها دارد تا به شخصیت تیمی آن کمک کند. اردوی ابتدای فصل در ارمنستان هم تاثیر زیادی داشت. این را هم بگویم که این اردو هیچ هزینه‌ای برای باشگاه ندارد و تمام پول سفر را اسپانسر می‌دهد.

او ادامه داد: دو سه روز قبل بخشی از حقوق کادر فنی و بازیکنان پرداخت شد که باید از این بابت تشکر کنم. من از همه مسئولان شهرستان و هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم. طبیعتا ما کاری می‌کنیم که به سود تیم باشد.

سرمربی پارس جنوبی با بیان این که این اردو قطعا به نفع تیم پارس جنوبی است، گفت: این اردو به تیم شخصیت می‌دهد.

تارتار درباره عدم حضور سرمربیان تیم‌های مهمان در کنفرانس‌های خبری پیش از بازی اظهار کرد: این درست نیست و باید مربیان به تیم‌های میزبان احترام بگذارند. سازمان لیگ هم باید با آن‌ها برخورد کند. اگر لازم باشد ما هم به سازمان لیگ نامه می‌زنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها