رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334626

تراکتورسازی دوره پرفشاری را پشت سر میگذارد

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این روزها تراکتورسازی دوره پرفشاری را پشت سر می‌گذارد.

style="text-align:justify">ارطغرول ساغلام شنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جم و تراکتورسازی اظهار داشت: یک دوره پرفشار را در مسابقات سپری می‌کنیم که هر چهار روز یک مسابقه داریم و باید هر بازی پنج تعویض داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ما در این شرایط مقداری خسته می‌شود، اضافه کرد: از حالت کلی بازیکنان راضی هستم و حتی در بازی قبل که باختیم هم از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم تراکتورسازی بیان کرد: تیم‌هایی که در آسیا با آنها بازی می‌کنیم از ما قوی‌تر هستند ولی مالکیت ۷۰ درصدی توپ را مقابل آنها داشتیم ولی متاسفانه به گل دست نیافتیم.

وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی برخی از بازیکنانش را سال گذشته از دست داد، تصریح کرد: روند صعودی خود را شروع کردیم و انشاءالله از این هم بهتر می‌شویم و امیدواریم در دو بازی آینده در لیگ و آسیا موفق شویم و سپس بازسازی تیم را انجام دهیم.

ساغلام با بیان اینکه بازیکنان تراکتورسازی امروز بازی خوبی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و توانستیم به گل دست یابیم.

وی با تقدیر از هواداران تراکتورسازی که در جم نیز این تیم را حمایت کردند، ادامه داد: دوست ندارم در مورد داور حرف بزنم همانطور که بازیکنان اشتباه می‌کنند داور هم می‌تواند اشتباه کند.

مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و تراکتورسازی در جم با تساوی یک - یک پایان یافت.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها