رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334637

پیروزی آسان رئال مادرید در شب دبل رونالدو

ساعت 24- رئال مادرید با دبل مهاجم پرتغالی‌اش و گلزنی گرت بیل به راحتی توانست آلاوس را شکست دهد.

style="text-align:justify">رئال مادرید شنبه در هفته بیست و پنجم لالیگا برابر آلاوس قرار گرفت و با چهار گل در سانتیاگو برنابئو پیروز شد.

میزبان از ابتدا تیم برتر میدان بود و مالکیت توپ را در اختیار داشت. شاگردان زین الدین زیدان در دقایق نخست موقعیت خاصی نداشتند اما با گذشت زمان فرصت های گل به دست آمد. یکی از بهترین موقعیت ها را کریم بنزما از دست داد. مهاجم فرانسوی در یک ضدحمله با پاس تئو ارناندس در شرایط گلزنی قرار گرفت اما هنگام ضربه زدن لیز خورد و توپش به بیرون رفت. گرت بیل، کریستیانو رونالدو و کاسیمرو نیز شوت‌هایشان به بیرون رفت. از طرفی آلاوس پس از دقیقه ۳۰ توانست دروازه مادرید را تهدید کند اما به گل نرسید.

در لحظات پایانی نیمه اول در یک حمله بنزما با پاس زیبایش رونالدو را در شرایط خوبی قرار داد و مهاجم پرتغالی دروازه آلاوس را باز کرد تا شاگردان زیدان با پیروزی نیمه اول را به پایان برسانند.

در شروع نیمه دوم بیل توانست گل دوم بازی را به ثمر برساند. برتری سفیدپوشان ادامه داشت و نوبت به بنزما رسید تا گلزنی کند اما داور را قبول نکرد و آفساید دانست. میزبان به حملاتش ادامه داد و رونالدو در دقیقه ۶۰ دبل کرد. بازی سپس آرام پیش رفت چون مادرید از کسب سه امتیاز بازی اطمینان داشت. آلاوس نیز در دقیقه ۸۲ صاحب یک موقعیت شد که نتوانست به گل برسد. در دقیقه ۸۸ بازیکنان آلاوس در محوطه جریمه بیل را متوقف کردند و داور پنالتی به نفع مادرید اعلام کرد. بنزما پشت این ضربه ایستاد و توانست نامش را در میان گلزنان این بازی قرار دهد.

مادرید با ۵۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

پیش از این دیدار سلتاویگو به مصاف ایبار رفت و با دو گل پیروز شد. در ادامه بازی هاب امشب لگانس به مصاف لاس پالماس می رود و بارسلونا برابر خیرونا قرار می گیرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها