رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 334864

دو حمله تروریستی در فرانسه خنثی شد

ساعت 24- شبکه خبری اسکای نیوز روز یکشنبه به نقل از «جرارد کلومب» وزیر کشور فرانسه گزارش داد که تا این لحظه در سال جاری میلادی، دو حمله تروریستی در این کشور خنثی شده است.

پلیس فرانسه
style="text-align:justify">براساس این گزارش، وی با اعلام اینکه دو فرد مهاجم ماه گذشته میلادی بازداشت شدند، گفت که یکی از این دو قصد داشت یک مکان بزرگ ورزشی را هدف حمله قرار دهد.

فرد دوم که در ویدئویی با گروه تروریستی داعش بیعت کرده بود، نظامیان فرانسوی را در جریان گشت مبارزه با تروریسم هدف حمله قرار داد. در جریان بازرسی پلیس فرانسه از منزل این فرد، مقادیری تجهیزات مرتبط با ساخت بمب کشف شد.
وزیر کشور فرانسه گفت: از آنجا که داعش در حال محو شدن است، برخی در تلاشند برای منحرف کردن توجهات از شکست این گروه، حملاتی را در کشورهای غربی انجام دهند. وی افزود: تروریسم هنوز چند سال تداوم خواهد یافت و تهدید به قوت خود باقی خواهد بود.
به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، براساس آمار و ارقام رسمی، در سال گذشته میلادی از وقوع 20 حمله در فرانسه جلوگیری شده است. از زمان حمله به نشریه «شارلی ابدو» و مرکز خرید «ایپر کَشه» فرانسه در ژانویه 2015 ، تروریست ها در جریان حملات خود 241 نفر را در این کشور کشته اند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها