رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 335674

ماجرای کلاهبرداری فدراسیون فوتبال از متقاضیان خرید بلیت جام جهانی

ساعت24-برخی از متقاضیان خرید بلیت جام جهانی از فدراسیون فوتبال که در لیست تایید شده حضور نداشتند معتقدند فدراسیون پول‌ها را پس نمی‌دهد و این یک کلاهبرداری است.

طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال قرار بود پس از اعلام قرعه کشی بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فدراسیون پول افرادی که برنده بلیت نشده اند را ظرف ۱۰ روز بازگرداند، اما اکنون پس از گذشت یک ماه این افراد هنوز در پی بازگشت پول هایشان هستند و فدراسیون فوتبال نیز پاسخ قانع کننده‌ای به آن‌ها نمی‌دهد.

در همین ارتباط سجادی یکی از متقاضیان خرید بلیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که از عملکرد فدراسیون فوتبال در این زمینه به شدت ناراضی بود، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من ابتدا می‌خواستم بلیت‌های جام جهانی را از سایت فیفا تهیه کنم، اما با تبلیغاتی که سایت فدراسیون فوتبال داشت تصمیم گرفتیم از طریق سایت فدراسیون بلیت‌ها را خریداری کنیم.

وی ادامه داد: البته الان از این اقدام پشیمان هستم، زیرا با اینکه قرار بود حداکثر پس از ۱۰ روز از زمان اعلام قرعه کشی پول افرادی که برنده نشده اند بازگردانده شود، اکنون که یک ماه از این ماجرا گذشته است هنوز فدراسیون فوتبال پول‌ها را پس نداده است.

وی افزود: هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال پاسخگو نیستند و مرا به همدیگر پاس کاری می‌کنند! به نظر می‌رسد آن‌ها قصد ندارند پول مردم را پرداخت کنند، شاید هم تصمیم دارند پس از جام جهانی این کار را انجام دهند.

وی در پایان گفت: با یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت کردم و او جزء شرمندگی و عذرخواهی چیزی برای گفتن نداشت. البته مسئله فقط پول من نیست بلکه حدود ۵۰۰ نفر برای تهیه بلیت بازی با اسپانیا ثبت نام کرده بودند و متاسفانه تکلیف پول آن‌ها نیز مشخص نیست. نمی‌دانم دلیل این کار فدراسیون فوتبال چیست و به اعتقاد من نام این کار فدراسیون دزدی و کلاهبرداری است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها