رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 335694

کیروش:‌از نبود سردار در ترکیب ثابت روبین کازان نگرانم

ساعت24-سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در سوچی روسیه به سر می برد با ابراز نگرانی از نبودن سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ترکیب ثابت روبین کازان گفت: از اینکه بهترین مهاجم ایران به صورت دائم در روسیه توپ نمی زند، نگرانم.

کارلوس کی روش در گفت وگو با تاس افزود: اگر شما به ترکیب رقیبان ایران در جام جهانی نگاه کنید، متوجه می شوید که بازیکنان آنان در ترکیب اصلی بهترین تیم های اروپایی جای دارند، اما شرایط برای بهترین مهاجم ما اینگونه نیست و از این رو رقابت برای ما بسیار دشوار است.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این مطلب که برای من حضوربازیکنانم به مانند آزمون در تیم های قوی تر و لیگ هایی سطح بالاتر، مهم است، افزود: 60 درصد از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بیرون از کشورشان توپ می زنند.


کی روش با بیان اینکه بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور آمادگی بیشتری دارند، افزود: مشکل ما این است که اکثر بازیکنانی که در ایران بازی می کنند، نیاز به تمرین های آماده سازی ویژه برای حضور در جام جهانی دارند وما چنین چیزی نداریم.


به گزارش ایرنا، آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در فصل جاری 19 بازی برای روبین کازان در لیگ فوتبال روسیه انجام داده است، اما تنها دو بازی از ابتدا در زمین بوده و یک گل به ثمر رسانده است.


گفتنی است کارلوس کی روش کمتر از 100 روز مانده به جام جهانی فوتبال، به همراه 12 سرمربی تیم های دیگر حاضر در جام جهانی، برای شرکت در سمینار مربیان فیفا به سوچی روسیه سفر کرده است.


دیدیه دشان از فرانسه، آلیو سیسه از سنگال، آگه هاریده از دانمارک، هیمر هالگریمسون از ایسلند، هرو رنارد از مراکش، خوان کارلوس اوسوریو از مکزیک، گرنوت روهر از نیجریه، فرناندو سانتوس از پرتغال، استانیسلاو چرچسوف از روسیه، ملادن کرستائیچ از صربستان، ولادمیر پتکوویچ از سوئیس و یان اندرسون از سوئد، سرمربیانی هستند که در این همایش حضور دارند.


جام جهانی روسیه در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه، پهناورترین کشور جهان برگزار می شود و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان خواهند رفت.


ایران در گروه مقدماتی با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است.

منبع: ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها