رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 335703

پنجمی ایران در کشتی فرنگی آسیا با ۳ طلا و یک نقره

ساعت 24- تیم ملی کشتی فرنگی با ۳ مدال طلا و یک نقره و ۱۲۹ امتیاز در میان ۱۶ تیم در رده پنجم رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت.

کشتی
style="text-align:justify">در پایان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک پایتخت قرقیزستان، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ۳ مدال طلای حسین نوری در ۸۷، سید مصطفی صالحی زاده در ۹۷ و بهنام مهدی زاده در ۱۳۰ کیلوگرم ، تک مدال نقره محمدعلی گرایی در ۷۲ کیلوگرم و عنوان پنجمی شیرزاد بهشتی طلا در وزن ۶۰ کیلوگرم با ۴ پله سقوط نسبت به دوره قبل، در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت.

۵ فرنگی کار دیگر ایران در این رقابت ها شامل رضا خدری در ۵۵، کرامت عبدولی در ۶۳، محمد الیاسی در ۶۷، مجید خلیلی در ۷۲ و یوسف قادریان در ۸۲ کیلوگرم نیز با نمایشی ضعیف از دور رقابت ها کنار رفتند.
تیم های قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان در رده اول تا سوم این رقابت ها جای گرفتند. این رقابتها با رده بندی جدید امتیازدهی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد.

در شیوه جدید امتیازدهی، کشتی گیری که صاحب مدال طلا می شود 25 امتیاز، مدال نقره 20 و مدال سوم مشترک 15 امتیاز کسب می کند و به ترتیب برای جایگاه های پنجم مشترک تا دهم نیز 10، 8، 6، 4 و 2 امتیاز درنظر گرفته خواهد شد.
رده بندی ۱۰ تیم برتر این رقابت ها به شرح زیر است:
۱- قرقیرستان ۱۵۷ امتیاز
۲- قزاقستان ۱۵۶ امتیاز
۳- ازبکستان ۱۴۸ امتیاز
۴- ژاپن ۱۴۱ امتیاز
۵- ایران ۱۲۹ امتیاز
۶- چین ۱۱۶ امتیاز
۷ - هند ۹۲ امتیاز
۸ - کره جنوبی ۶۶ امتیاز
۹- عراق ۳۴ امتیاز
۱۰- تاجیکستان ۳۴ امتیاز

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها