رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 335712

تمهیدات آتش نشانی برای داربی ۸۶

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تشریح تمهیدات این سازمان برای دربی ۸۶ از حضور ۵۰ آتش‌نشان برای تامین امنیت ایمنی ورزشگاه خبر داد.

style="text-align:justify">سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تشریح تمهیدات این سازمان برای دربی ۸۶ از حضور ۵۰ آتش‌نشان برای تامین امنیت ایمنی ورزشگاه خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای دربی هشتاد و ششم پایتخت را تشریح و اظهار کرد: مانند دیدارهای گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمام توان خود را برای تامین ایمنی تماشاگران و مسابقه به کار می‌بندند و علاوه بر ۳۰ ایستگاه فعال آتش‌نشانی در سطح شهر که در آماده‌باش کامل هستند آتش‌نشانان در ۱۶ نقطه در داخل و خارج ورزشگاه و در پارکینگ‌ها مستقر می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: ۱۲ دستگاه خودرو سنگین، دو دستگاه خودرو پیکاب، چهار موتورسیکلت و ۵۰ آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز بازی در این نقاط مستقر می‌شوند و تا پایان دیدار و تخلیه کامل ورزشگاه از حضور تماشاگران و عادی شدن تردد در این مناطق حضور خواهند داشت.

وی همچنین گفت: تعدادی از روسای ایستگاه‌ها و مدیران ارشد عملیات نیز مشغول گشت‌زنی خواهند بود تا ضمن سرکشی به آتش‌نشانان وضعیت ایمنی را تحت کنترل داشته باشند.

ملکی همچنین توصیه کرد: افرادی که برای دیدن بازی به ورزشگاه می‌آیند با آتش‌نشانان و سایر نیروهای امدادی همکاری داشته باشند و هنگام ورود و خروج عجله نکنند. اگر هم اتفاقی افتاد ضمن حفظ خونسردی از محل فاصله بگیرند و مورد را به سامانه ۱۲۵ یا آتش‌نشانان مستقر در محل اطلاع دهند.

وی همچنین اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد اگر نیاز به نیروی کمکی بود از ایستگاه‌های اطراف که در زمان برگزاری بازی در آماده‌باش ویژه هستند، استفاده شود.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها