رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 337025

کسر خدمت ۶ ماهه فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد صحت دارد؟

ساعت 24- سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اعلام خبری مبنی بر کسر خدمت شش ماهه برای فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد، اظهار داشت: کاهش شش ماهه خدمت صحت ندارد.

سردار موسی کمالی
style="text-align:justify"> رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسر خدمت شش ماهه برای فعالان در سازمان‌های مردم‌نهاد صحت ندارد و طبق توافق وزارت ورزش و ستاد کل نیروهای مسلح تعدادی از سربازان تحصیل‌کرده، شش ماه آخر خدمت‌شان را به صورت عملی در وزارت ورزش مهارت‌آموزی می‌کنند.


سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اعلام خبری مبنی بر کسر خدمت شش ماهه برای فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد، اظهار داشت: کاهش شش ماهه خدمت صحت ندارد.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در رابطه با مهارت‌آموزی سربازان با وزارتخانه‌های مختلفی همچون وزارت ورزش و جوانان توافقاتی صورت گرفته که براساس این تعهدات در خصوص مهارت‌آموزی جوانان، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان متعهد شده‌اند که یکسری اقدامات را انجام دهند.

این مقام ارشد ستاد کل اعلام کرد: از جمله این اقدامات و تعهدات این است که براساس شیوه‌نامه‌ای که تعیین می‌شود تعدادی از سربازان تحصیل‌کرده شش ماه آخر خدمت‌شان را به صورت امریه در وزارت ورزش و جوانان در تخصص و رشته خود به صورت عملی مهارت‌آموزی کسب کنند.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: بنابراین کاهش شش ماهه خدمت صحت ندارد و سربازان باید شش ماه آخر خدمت را مهارت‌آموزی کنند.
فارس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها