رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 337132

جزئیات خانه سیمین و جلال باید بدون تغییر باقی بماند/ اهمیت حفظ تصاویر موجود در اتاق شخصی سیمین دانشور

ساعت 24- عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: درخواست ما این است که مسئولان شهرداری تهران پیش از افتتاح خانه سیمین دانشور به تمام جزئیات این خانه توجه و از حذف آن‌ها جلوگیری کنند.

3
احمد مسجد جامعی در پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که اقدامات صورت گرفته در خانه سیمین دانشور و جلال آل احمد در حال اتمام بوده و این خانه بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: اگر قرار است این خانه بازگشایی و تبدیل به خانه – موزه شود باید تمام شرایط قبلی این خانه لحاظ و بدون تغییر باقی بماند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت حال حاضر خانه مرحوم اخوان ثالث در شهر تهران اظهارکرد: خانه کنونی مرحوم اخوان ثالث، تنها خانه‌ای است که وی در آن حضور داشته، اما هیچ رنگ و بویی از خانه اخوان ثالث ندارد.

مسجد جامعی در خصوص وضعیت خانه سیمین دانشور تصریح کرد: در اتاق سیمین دانشور عکس‌هایی از برخی از اشخاص از جمله جهان پهلوان تختی، مصدق و برخی شخصیت‌های دیگر وجود داشته است. نباید این تصاویر از اتاق سیمین دانشور حذف شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در شهر تهران تهران خانه پروین اعتصامی از زنان موفق ایران باقی مانده و اتمام اقدامات در خانه سیمین دانشور می‌تواند یکی دیگر از اقدامات موفق در شهر تهران باشد.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها