رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 339286

ساغلام: داوری بازی ناعادلانه بود

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز داوری بازی امروز سه شنبه این تیم مقابل الجزیره قطر در ورزشگاه یادگار امام تبریز را ناعادلانه خواند و گفت: حریف ما به کمک ناداوری بازی به این نتیجه دست یافت.

style="text-align:justify"> ارطغرول ساغلام عصر سه شنبه در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل الجزیره امارات در جمع خبرنگاران افزود: قبل از بازی همه می‌خواستیم این بازی را پیروز شویم؛ 100دقیقه بازی کردیم و موقعیت‌هایی که داشتیم نسبت به تیم حریف خیلی بیشتر بود، اما نتوانستیم به نتیجه دلخواه دست یابیم.

وی تشریح کرد: در طول بازی 546 پاس و 9 شوت به سمت دروازه داشتیم، اما متاسفانه فقط یک گل بدست آوردیم؛ همچنین 41 سانتر به سمت دروازه حریف داشتیم و 13 کرنر به دست آوردیم؛ باید بگویم که موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی حریف ما فقط یک فرصت بدست آورد و آن یک فرصت را به گل تبدیل کرد.
ساغلام خاطرنشان کرد: مثل بازی‌های قبل که حق برد داشتیم، متاسفانه این بازی را هم نتوانستیم با کسب 3 امتیاز به پایان برسانیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص وقت‌کشی بازیکنان تیم حریف بیان کرد: وقت بازی خیلی تلف شد، یک بر یک نتیجه قابل قبولی برای ما نبود و این نتیجه شانس صعود در گروه را برای ما کمرنگ کرد.
وی با اشاره به مصدومیت بازیکنان تیمش گفت: 16 دقیقه آخر بازی را 10 نفره بازی کردیم؛ همچنین در بازی های قبلی ما در مجموع با 13 نفر به بازی ادامه می دادیم که این کار برای تیم یک فشار سنگین محسوب می شود.
وی عنوان کرد: مالکیت توپ تیم تراکتورسازی از تیم الجزیره بیشتر بود ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه مطلوبی را که مدنظر داشتیم به دست بیاوریم با این حال امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم خودمان را در گروه به رده بالا بکشانیم.
تیم تراکتورسازی با کسب یک امتیاز در بازی امروز مقابل تیم الجزیره امارات با مجموع 2 امتیاز همچنان در رده چهارم گروه خود قرار دارد و برای صعود روی پیروزی در بازی با تیم الاهلی عربستان حساب ویژه ای باز کرده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها