رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 340211

ناوگروه پنجاهم ارتش به کشور بازگشت

ساعت24-مراسم استقبال از پنجاهمین ناوگروه اعزامی به خلیج عدن با حضور جانشین نیروی دریایی راهبردی آجا در اسکله منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.

r /> امیر دریادار تورج حسنی مقدم در این مراسم ضمن قدردانی از فرمانده و کارکنان این ناوگروه به اهمیت آموزش در نداجا اشاره کرده و گفت: آموزش آنقدر برای نیروی دریایی ارزش دارد که ما معتقدیم آموزش در واقع استمرار در انجام عملیات رزمی است.

وی افزود: در جهت اعتلای امر آموزش، هم دانشجویان، هم دانشگاه و هم مناطق باید به روز باشند و از لحاظ مهارتی و تخصصی رو به جلو حرکت کنند.

جانشین نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما برای اینکه بتوانیم از منافع و اهداف ملی خود دفاع کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم با اعزام این ناوگروه‌ها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نقاط مختلف کشورها و آب‌های بین‌المللی و بنادر خارجی برافراشته می‌‌کنیم تا هم پیام صلح و دوستی خود را برسانیم و هم حضور خود را در صحنه‌‌‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی اعلام داریم.

ناوگروه پنجاهم متشکل از ناوهای تنب، نقدی و بایندر پس از ۴۵ روز دریانوردی و پهلوگیری در بنادر خارجی کلمبو (سریلانکا) و بمبئی(هندوستان) و انجام کارورزی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) به وطن بازگشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها