رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340270

برقراری نظم و امنیت کاروان‌های راهیان نور

ساعت 24- فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا با بیان اینکه این نیرو اداره چهار یادمان دفاع مقدس را برعهده دارد، گفت: نیروی انتظامی در استمرار دفاع مقدس راه شهیدان و دفاع مقدس را دنبال می‌کند.

1
style="text-align:justify"> فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا با بیان اینکه این نیرو اداره چهار یادمان دفاع مقدس را برعهده دارد، گفت: نیروی انتظامی در استمرار دفاع مقدس راه شهیدان و دفاع مقدس را دنبال می‌کند.

سردار فتحی زاده در مراسم اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس نماد ایثارگری، رشادت، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: راهیان نور یک نوع فناوری است که کمک می کند نسل های جدید و نسل های آینده به این معرفت عظیم دست پیدا کنند. سال های زیادی از دوران دفاع مقدس می گذرد اما هنوز از نتایج آن دفاع غیرتمندانه بهره‌مند می شویم؛ دفاعی که با حضور همه ملت صورت گرفت.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح و سایر دستگاه های دولتی در کنار ملت عزیز کشورمان پای انقلاب اسلامی ایستادند و در دفاع از سرزمین خود لحظه ای کوتاهی نکردند و نیروی انتظامی نیز در این دفاع با سه یگان عمده ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی در عرصه دفاع مقدس حضور فعالی داشتند. هم اکنون نیز نیروی انتظامی در استمرار دفاع مقدس و در دفاع از امنیت نظام همچنان راه شهیدان و دفاع مقدس را دنبال می کند.

سردار فتحی زاده گفت: اداره چهار یادمان، اعزام کاروان های راهیان نور، انتقال فرهنگ دفاع مقدس در دو واحد درسی برای دانشجویان ناجا و برقراری نظم و امنیت کاروان‌های راهیان نور بخشی از ماموریت های این نیرو در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها