رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340274

تائید حکم ضارب محیطبان دنا در دیوان عالی کشور

ساعت24 مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از تائید حکم ضارب محیط بان دنا در دیوان عالی کشور خبر داد.

1
style="text-align: justify;">«سید اسدالله هاشمی» در جمع خبرنگاران گفت: ضارب علاوه بر پرداخت دیه به 5سال حبس تعزیری محکوم شده است.

وی اظهار کرد: پس از 21 ماه پیگری و تلاش مستمر این اداره‌کل درمراجع قضایی استان و کشور، سرانجام رای قطعی ضارب محیط‌بان دنا «علی آرامش‌فر» در دیوان عالی کشور تائید و صادر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 16 خرداد 95 همزمان با هفته محیط زیست، محیط بان علی آرامش فر سرپرست منطقه حفاظت شده دنای شرقی حین گشت و کنترل منطقه مورد اصابت شلیک مستقیم اسلحه ساچمه زنی احدی از شکارچیان سابقه دار متخلف می شود که باعث وارد شدن جراحات شدیدی به پای راستش شد.

هاشمی تصریح کرد: پس از معرفی متهم به مراجع قضایی و پیگیری پرونده، سرانجام شعبه 2 دادگاه کیفری یک استان 22آبان ماه متهم را به 5 سال حبس تعزیری محکوم می‌کند.

وی ادامه داد: با اعتراض وکیل مدافع متهم پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع داده شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با تشکر ویژه از همکاری خوب و قابل تحسین مراجع قضایی درحمایت از محیط زیست اضافه کرد: سرانجام در نیمه دوم اسفند 96 شعبه 32 دیوان عالی کشور با تائید قطعی رأی صادره از شعبه 2 دادگاه کیفری یک یاسوج متهم را علاوه بر پرداخت دیه به 5 سال حبس تعزیری (جریمه کیفری) محکوم کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها