رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340320

واکنش سفیر ایران در انگلیس به انتشار عکس مشایی- همسر دکتر فاطمی

ساعت24-ایشان به اعتبار درگذشت نابهنگام فرزند خود و تنها بازمانده مرحوم دکتر فاطمی در خلوت خود زندگی زاهدانه‌ای داشته و هنوز با حقوق کارمندی دکتر فاطمی زندگی می‌کند و دست نیاز به سوی هیچ‌کس هم دراز نکرده است.

حمید بعیدی‌نژاد

سفیر ایران در لندن با اشاره به دستگیری اسفندیار رحیم‌مشایی و همزمان انتشار خبری از سوی یکی از خبرگزاری‌ها درباره وجود رابطه میان همسر وزیر خارجه دولت مصدق با رییس دفتر، رییس دولت دهم نوشت: به حسب وظیفه و جهت روشنگری برای افکار عمومی مطالبی را به اطلاع می‌رسانم.

حمید بعیدی‌نژاد در کانال تلگرام خود نوشت: با استقرار اینجانب به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن، در موقعیتی به مناسبت لزوم تقدیم هدیه‌ای که برای ایشان از سوی وزارت امور خارجه جهت بزرگداشت مقام دکتر فاطمی، وزیر خارجه دولت ملی ایران به سفارت ارسال شده بود، از ایشان به سفارت دعوت به عمل آمد. ایشان با علاقه‌مندی آمدند و از آن هدیه ارزشمند نیز بسیار شادمان شدند. ایشان در این مراسم که با حضور همه‌ی همکاران سفارت همراه بود، به تلاش حدود ۷۰ ساله خود جهت حفظ اعتبار نام دکتر فاطمی و مرارت‌هایی که در حدود ۸۵ سال عمر خود متحمل شدند، اشاراتی داشتند.

در ذیل سخنان خود، به سفری هم که در دوران ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد و به دعوت آقای مشایی به تهران داشت، نیز اشاراتی کرد و از مشکلات غیرقابل‌ پیش‌بینی خود در این سفر نیز مطالبی نقل نمود. اتفاقا از ناراحتی‌های بسیار ایشان از آثار این سفر، یکی نشر اخبار غیرواقعی در آن زمان نسبت به تلاش او برای آزاد ساختن اموال و املاک توقیف شده او بود که کاملا غیرواقعی بود؛ چون اصلا وی اموال و املاکی نداشت و ندارد و دیگری تقدیم دفترچه ارزشمند خاطرات مرحوم دکتر فاطمی به آقای احمدی‌نژاد بود که با گذشت زمان هیچ‌گاه دیگر نتوانست از آن خبری بگیرد که در دست چه کسی قرار دارد و از این بابت بسیار ناراحت بود و می‌گفت کاش این دعوت را قبول نمی‌کردم و به این سفر نمی‌رفتم.

اینجانب مایلم از این فرصت استفاده نموده و با شناخت مختصری که از خانم سطوتی، همسر مرحوم دکتر فاطمی پیدا کرده‌ام، آزردگی خود را نسبت به خبر منتشر شده اعلام کنم. ایشان به اعتبار درگذشت نابهنگام فرزند خود و تنها بازمانده مرحوم دکتر فاطمی در خلوت خود زندگی زاهدانه‌ای داشته و هنوز با حقوق کارمندی دکتر فاطمی زندگی می‌کند و دست نیاز به سوی هیچ‌کس هم دراز نکرده است.

استدعا دارم به احترام ایشان و به احترام مرحوم دکتر فاطمی این خبر حذف شود.»

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها