رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 340593

فروش مک‌بوک از آیفون و آیپد پیشی میگیرد

ساعت24 - بر اساس گزارش مینگ چی کو تحلیلگر موسسه امنیتی KGI، در سال 2018 باید منتظر افزایش آمار فروش مک بوک در مقایسه با آیفون و آیپد باشیم.

مک‌بوک پرو
div>

وبسایت کلیک - مهدی ده نبی: بر اساس گزارش مینگ چی کو تحلیلگر موسسه امنیتی KGI، در سال 2018 باید منتظر افزایش آمار فروش مک بوک در مقایسه با آیفون و آیپد باشیم.

چی کو در این باره می گوید:

نسبت به آینده مک بوک خوشبین هستم. پیش بینی می کنم که آمار فروش مک بوک در سال 2018 بین 13 تا 16 درصد افزایش پیدا کند. البته برای آیفون و آیپد به ترتیب باید منتظر 4 تا 6 و 7 تا 10 درصد رشد باشیم.

تولید قطعات مک بوک در سه ماهه دوم سال 2018 بین 60 تا 80 درصد افزایش پیدا کرده و به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا مدل های جدید لپ تاپ خود را معرفی کند. به نظر می رسد که آمار فروش مک بوک در نیمه دوم سال، به طرز چشمگیری بالا رود.

آقای کو در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که پنل OLED لمسی مک بوک پرو توانسته رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و همین موضوع سبب شده تا استقبال از لپ تاپ اپل نسبت به سال های گذشته بیشتر شود.

شایان ذکر است؛ پیش‌تز تیزر رسمی کنفرانس 7 فروردین اپل رونمایی شد. به نظر می رسد در این رویداد باید منتظر معرفی مک بوک ایر 13 اینچی با قیمتی ارزان تر نسبت به قبل باشیم (احتمال عرضه مک بوک 13 اینچ و آیپد 9.7 اینچ ارزان قیمت در ماه ژوئن).

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها