رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340756

اعلام آخرین مهلت تمدید قرارداد کارگزاران صندوق بیمه روستاییان

ساعت 24-مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور استان‌ها و کارگزاری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برای تمدید قرارداد همکاری خود تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۷ مهلت دارند.

مصطفی شریعتی، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه دوره فعالیت کلیه قراردادهای منعقد شده کارگزاری صندوق تا پایان اسفند ماه 1396 بوده، لازم است کارگزاران دارای قرارداد با صندوق، فرم تقاضای تمدید قرارداد خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سی ویکم فروردین ماه سال 1397 به مدیریت‌های استان مربوطه تحویل دهند تا نسبت به بررسی عملکرد و تمدید قرارداد آنان اقدام لازم صورت گیرد.

به گفته شریعتی، کارگزاران صندوق می‌توانند فرم درخواست تمدید قرارداد کارگزاری خود را از مدیریت‌های استان یا از بخش آئین‌نامه های سایت صندوق به نشانی www.roostaa.ir دریافت کنند.

وی همچنین از راه اندازی 250 موسسه کارگزاری اختصاصی صندوق در سال 96 خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی و افزایش جذب بیمه شدگان، در سال 96 اقدام به ساماندهی کارگزاری‌های موجود صندوق کردیم که پس از بررسی درخواست‌های رسیده، 250 کارگزاری در قالب موسسه مجوز فعالیت دریافت کردند که به این ترتیب تعداد کارگزاران صندوق در سراسر کشور به 1900 کارگزاری رسیده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر امور استان‌ها و کارگزاری‌ها گفت: در سال آینده نیز قصد داریم 500 کارگزاری جدید در سراسر کشور راه‌اندازی کنیم که متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از شرایط همکاری به دفاتر مدیریت‌های صندوق در مراکز استان‌ها مراجعه کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، شریعتی افزود: در راستای ساماندهی و یکسان سازی کارگزاران سراسر کشور، برای کلیه دفاتر کارگزاری تابلوهای یکسان طراحی و ساخته شد که به این منظور مبلغ 3 میلیون ریال کمک هزینه ساخت به آنان پرداخت خواهد شد. همچنین برای کلیه مسئولان و کارشناسان دفاتر کارگزاری کارت شناسایی متحد الشکل صادر شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها