رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340854

افزایش ۴۲ درصدی پرداخت‌های عمرانی در سال جاری

ساعت24-وزیر امور اقتصادی و دارایی شامگاه امشب در حاشیه بازدید از خزانه داری کل کشور از رشد 42 درصدی پرداخت های عمرانی در سال 1396 خبر داد.

به گزارش شادا، دکتر مسعود کرباسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: تا عصر امروز 34 هزار و 500 میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شد که این رقم تا فردا که حسابهای سالجاری بسته خواهد شد افزایش نیز خواهد داشت.

وی در خصوص پرداختی های جاری نیز گفت: در حالیکه هنوز 24 ساعت دیگر تا بستن حسابهای سال 1396 فرصت داریم، کلیه پرداختی های مربوط به حقوق و دستمزد که رقمی بالغ بر 305 هزار میلیارد تومان بور، انجام شده و کسری در این خصوص نداریم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: 70 درصد از درآمدهای سالجاری غیرنفتی و از محل درآمدهای مالیاتی، سود سهام شرکتهای دولتی و فروش داراییهای مازاد دولت بود و این همان چیزی است که به دنبال تحقق آن در بودجه بودیم.

کرباسیان با اشاره به برنامه دولت برای توسعه اشتغال گفت: 12 هزار میلیارد تومان برای مشاغل کوچک در صنایع مختلف در روستاها و شهرهای کوچک تخصیص داده شد و قطعا برای سال آینده هم این تخصیص ادامه خواهد یافت.

وی جایگزینی خودروهای فرسوده را به عنوان طرحهایی که هم اشتغالزا است و هم به محیط زیست کمک می کند را از جمله برنامه های دولت نامبرد که در سالجاری آغاز و در سال آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

خبرانلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها