رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340870

پاسخ اینستاگرامی فرزند سیدحسن خمینی به لاکچری و شازده خواندنش/عکسی که حاشیه‌ساز شد

ساعت24-سید احمد خمینی در صفحه اینستاگرامش به حواشی انتشار عکسش پرداخت.

خبر3
laquo;سیداحمد خمینی» فرزند حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود در یادداشتی با عنوان «هزار عیب دارم ولی...» به حواشی انتشار عکسی از خود پرداخت.

او نوشت:

در چند روز گذشته انتشار عکس‌هایی از من در دو جلسه زمینه ساز نوازش دوستان و غیردوستانی شد که اصلا آنها را نمی‌شناسم چه رسد به اینکه در حق آنها بدی کرده باشم. یکی مربوط به بازدید از نمایشگاه هنری بود که در حسینیه‌ی جماران به مناسبت سالگرد درگذشت پدر بزرگم بر پا شده بود و حضور در آن برای عموم مردم آزاد بود و دیگری به مناسبت مراسم سالگرد ایشان در حرم امام و حضور در جمع خبرنگارانی که برای پوشش آن تلاش می‌کردند.

چشمتان روز بد نبیند که از عکس‌های همین دو مراسم گروهی به «لاکچری» بودن من پی بردند و سایت وزین رجا نیوز! بنده را به همین جهت شازده خطاب کرد و گروه ارزشی دیگری من را که از شما چه پنهان اصلا ادعای سواد نکرده‌ام به صفت «بی سواد» نواخت؛ و گروه‌هایی هم که موقعیت را مناسب دیدند، هجمه را به امام متوجه کردند. البته من نیت خوانی نمی‌کنم ولی شما می‌توانید غرض برخی از آنها را به راحتی دریابید.

احمد کوچک‌تر از آن است که هدف باشد، هدف تخریب، شخصیت پدر است.

راستش سالهاست که به این تندخویی‌ها عادت دارم و صبوری را از پدر می‌آموزم که همیشه می‌گوید «حرص نخور و به فهم مردم اطمینان داشته باش». یک بار فیلم مونتاژ می‌کنند و بار دیگر حضور در یک مجلس روضه را بهانه می‌کنند و...

به هر حال دشنام می‌دهند. این بار هم برخی تصویری را که یک «نقاش جوان عاشق امام» از من کشیده، به عنوان سند بر دست گرفته‌اند.

من هزار عیب نهفته دارم که حضرت ستّار العیوب آنها را پنهان داشته است اما جداً این را نمی‌توانم ایراد بدانم.

الان هم روی خطابم به آنها نیست و مطمئنم که هر بیننده‌ی منصفی از اینکه بنده روی صندلی نشسته‌ام و در سالروز درگذشت پدربزرگم احترام شده‌ام اشکالی را متوجه من نمی‌کند (چنانکه مثلا اگر در سالروز شهادت شهیدی فرزند و نوه او به بازدید خبرگزاری خاصی برود قطعا اکرام می‌بیند) بلکه روی سخنم با دوستان خود است که به همدیگر تذکر دهیم که مبادا دچار حقد و حسد و کینه شویم و به بهانه‌های واهی «عیب جویی» کنیم.

روزگار ما عصر فضای مجازی است و ما یعنی من و شما باید «آسیب زدایی» از آن را از خود شروع کنیم. ترور شخصیت، آبرو بردن، نشر دروغ، دشنام مستقیم و غیر مستقیم و هزار آسیب دیگری که امروزه با آن مواجهیم.

بیایید با «بد زبانان» همراه نشویم، «بد دلان» را از خود برانیم و «بد اندیشان» را یار نشویم. بی تردید من به عنوان جوان نسل سوم انقلاب از چنان جایگاهی برخوردار نیستم که روی سخن را متوجه «بزرگترها» کنم ولی می‌توانم همدلانه با «هم نسلان» خود سخن بگویم تا خواسته‌ای را با هم در میان بگذاریم و «همه با هم» آغازگر «جنبش مبارزه با بد اخلاقی در فضای مجازی» شویم.

در آستانه‌ی سال نو باشد که دلها را بشوییم و از خدا بخواهیم از مکر شیطان ما را مصون و از کبر و کینه بر کنار دارد.

#جنبش_مبارزه_با_بداخلاقی_فضای_مجازی

سید احمد خمینی

٢٩/اسفند/١٣٩٦

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها