رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340914

صالحی: هیچ مبلغی از اعتبارات وزارت ارشاد در اختیار وزیر نیست

ساعت24-سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به یک کاربر فضای مجازی بر لزوم شفافیت هزینه های این وزارتخانه تاکید کرد و گفت از کل اعتبارات وزارت در بودجه سال 96 هیچ مبلغی در اختیار وزیر نیست.

سیدعباس صالحی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در توییتی از 'انتشار بهنگام هزینه جشنواره سینمایی فجر و لیست میزان حمایت بنیاد سینمایی فارابی' نوشته و تاکید کرده بود: در سالیان اخیر، گام های نخست در مسیر شفافیت است.در سال 97، گام‌های سریع‌تر و جدی‌تر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق خواهد افتاد.

دسترسی آزاد به اطلاعات، حق مردم است.
در پاسخ به این توییت، یکی از کاربران خطاب به وزیر نوشت: ای کاش آقای صالحی گزارشی از کمک های سالیانه 1000میلیاردی که در دستان شخص وزیر قرار دارد و به صورت غیرقابل نظارتی به گروهها و افراد و موسسات اعطا می شود نیز می دادند. شفافیت حق مردم است.
صالحی هم پاسخ داد: کل اعتبارات وزارت در بودجه 1396 شامل بودجه وزارت ( معاونت ها، مدیریت ها ، استان ها) یارانه‌ها، سازمان سینمایی، کانون‌های مساجد، بنیاد امام رضا، کمک به اشخاص حقوقی 1200 میلیارد بوده است (هزینه‌ها وتملک دارایی) که بخش مهمی هم تخصیص نیافته و هیچ مبلغی هم در اختیار وزیر نیست.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها