رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340952

اهدای کمک ۵ میلیونی هلال احمر به ۵ تن از زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط رئیس جمهور

ساعت24-رییس جمعیت هلال احمر که به همراه رئیس جمهور که در آخرین ساعات سال ۹۶ و برای بازدید دوباره از مناطق زلزله وارد کرمانشاه شده است، تحویل سال را در کنار مردم این استان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در مراسم آغاز سال نو در کرمانشاه توسط دکتر حسن روحانی، کمک‌های ۵ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر به ۵ نفر از واجدین شرایط اهدا می شود.

دکتر حسن روحانی و تیم همراه در بدو ورود بر کرمانشاه بر ضرورت تامین هرچه سریع تر مسکن مردم زلزله زده تاکید کرد.

روحانی پس از بازدید از روستای فتاح بگ" از توابع قصر شیرین و دیدار با مردم آن، عازم روستای کوچک "میر میرو" شد. این روستا نیز در زلزله کرمانشاه در کنار روستاهایی مانند کوئیک حسن و کوئیک عزیز آسیب زیادی دیده است.

بر اساس این گزارش، قرار است در مراسم آغاز سال نو در کرمانشاه توسط دکتر حسن روحانی، کمک های ۵ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر به ۵ نفر از واجدین شرایط اهداء شود.

این کمک ها به کسانی تعلق می گیرد که در زلزله کرمانشاه و در بازه زمانی اعلام شده عزیزی را از دست داده یا صاحب فرزند شده باشند. جمعیت هلال احمر همچنین به هر یک از خانوار های خسارت دیده ۳۰۰ هزار تومان عیدی اهدا کرده است.

رئیس جمهور کشورمان تحویل سال نو را در کنار مردم زلزله زده کرمانشاه خواهد بود و پیام نوروزی وی قرار است به صورت مستقیم و از همان جا پخش شود.

انتهای پیام

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها