رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340961

قهرمان بوکس جهان به دنبال جذب کریس رونالدو

ساعت24-قهرمان بوکس سبک وزن جهان گفت که می‌تواند ستاره رئال مادرید را متقاعد کند که سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش را در تیمی که او قصد خریدش را دارد سپری کند.

فلورید می‌ودر می‌گوید که ممکن است به یکی از سهامداران باشگاه شهر محبوبش نیوکاسل تبدیل شود و پروژه‌ای مناسب را در این باشگاه پیاده کند تا جایی که حتی از دوستش کریستیانو رونالدو دعوت کند برای این تیم توپ بزند.

باشگاه نیوکاسل مدتی است که به دنبال یک خریدار می‌گردد و می‌ودر هم که جزو طرفداران شهر نیوکاسل است جهت سرمایه‌گذاری برای راه‌راه‌پوشان سنت‌جیمز پارک ابراز تمایل کرده است.

او گفت: من عاشق نیوکاسل هستم. مردم این شهر طوری جشن می‌گیرند که در هیچ کجای دنیا نظیرش را نمی‌بینی. من تعدادی از بازیکنان نیوکاسل را هم سال پیش شناختم و آنها آدم‌های خوبی هستند. من همیشه به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید هستم و همه ورزش‌ها را هم دوست دارم اما من با مغزم سرمایه‌گذاری می‌کنم نه با قلبم.

می‌ودر ادامه داد: سرمایه‌گذاری با قلب (با احساسات) سریع‌ترین راه برباد دادن پول است اما اگر کسی یک برنامه اقتصادی داشته باشد آن وقت وکلای من آماده‌اند که آن را بررسی کنند و به من خبر بدهند که آیا می‌‌توانم از این راه کسب درآمد کنم یا نه که اگر اینطور باشد، آماده سرمایه‌گذاری هستم. شاید فوتبال رشته ورزشی من نباشد اما من در همه جا روابطی دارم. کریستیانو یکی از دوستان قدیمی من است و می‌توانم متقاعدش کنم که دوران بازیگری‌اش را در نیوکاسل به پایان برساند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها