رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340968

کلانتری: نگاه‌مان به المپیک 2020 است

ساعت24-دبیر فدراسیون بوکس با اعلام اینکه رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان در 5 وزن اعلام شده فقط مختص به رده سنی 19 تا 24 سال است تاکید کرد: هدف فدراسیون از برگزاری این رقابت ها میدان دادن به جوانان و استفاده از حداکثر پتانسیل بوکس ایران در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو است.

علیرضا کلانتری با بیان اینکه رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران در 5 وزن 56 ، 60 ، 64 ، 69 و 75 کیلوگرم طی روزهای 11 تا 14 اردیبهشت و تنها با حضور جوانان رده سنی 19تا 24 سال برگزار می شود، اظهار کرد:هدف فدراسیون از برگزاری این رقابت ها، میدان دادن به جوانان و شناسایی استعدادهای برتر بوکس ایران به منظور استفاده از تمامی پتانسیل بوکس در سراسر کشور برای حضور هرچه موفق تر در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 است.

دبیر فدراسیون بوکس افزود:لازم است استان ها بر اساس سهمیه تعداد ورزشکاران اعلام شده از سوی فدراسیون در این رقابت ها حاضر شوند و این مسابقات تنها مختص به رده سنی 19 تا 24 سال است.همچنین استان ها اگر نمی توانند نفراتشان را بر اساس سهمیه اعلام شده پر کنند نمی توانند از سایر استان ها ورزشکار برای حضور در این رقابت ها به خدمت بگیرند.تمامی تیم ها تا ده روز مانده به مسابقات باید لیست نفراتشان را طبق سهمیه اعلام شده به فدراسیون اعلام کنند در غیر اینصورت از حضورشان در این مسابقات قطعا جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها بصورت انفرادی برگزار می شود گفت:افراد برتر در این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا در نهایت بهترین نفرات در قالب تیم ملی عازم بازی های آسیایی جاکارتا شوند.ضمن اینکه نگاه بلند ما حضور موفق در بازی های المپیک توکیو با استفاده از حداکثر پتانسیل بوکس ایران است.

کلانتری با تاکید بر اینکه هدف فدراسیون برگزاری رقابت ها بر اساس استانداردهای فدراسیون جهانی است، تصریح کرد: مربیان حاضر در این مسابقات نیز باید حداقل کارت درجه ? مربیگری داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها