رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340973

احتمال بازگشت فان پرسی به تیم ملی هلند

ساعت24-سرمربی جدید "لاله‌های نارنجی" از احتمال بازگشت روبین فان پرسی به تیم ملی هلند خبر داد.

روبین فان پرسی ، مهاجم پا به سن گذاشته تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند، مدتی است که از تیم‌ ‌ملی این کشور دور بوده است. او با حضور در تیم‌ ‌ملی فوتبال فاینورد عملکرد خوبی در این فصل داشته است و همین امر باعث شده تا زمزمه‌های بازگشت او به تیم‌ ‌ملی هلند شنیده شود.

رونالد کومان، سرمربی تیم‌ ‌ملی هلند درباره بازگشت روبین فان پرسی به تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور، گفت‌: ما به دقت عملکرد فان پرسی را زیر نظر داریم و اگر او به همین منوال پیش رود و کارش را ادامه‌ دهد احتمال دارد بار دیگر به تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند دعوت شود، چون برای من سن و سال مهم نیست ،‌ بلکه شادابی و طراوت بازیکن مهم است و از اهمیت بیشتری برخوردار است.

تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند ناکام بزرگ در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه بود و در حال‌ حاضر تلاش می‌کند تا خودش را بتواند برای جام ملت‌های آماده کند.

روبین فان پرسی در 102 بازی برای تیم ملی هلند توانسته است 52 گل به ثمر برساند تا رکورددار گلزنی در تیم ملی کشورش باشد. با این حال بعد از شکست 4 بر صفر برابر فرانسه در انتخابی جام جهانی، او دیگر به تیم ملی کشورش دعوت نشد.

تیم ملی هلند باید دو دیدار دوستانه برابر انگلیس و پرتغال انجام دهد که این دو دیدار اولین بازیهایی هستند که آرین روبن ستاره نامدار هلندی در آن غایب است و به دلیل بازنشستگی از جمع لاله های نارنجی خارج شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها