رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340982

وراتی: داوران هوای مسی را دارند

ساعت24-هافبک ایتالیایی پاری ‌سن‌ ژرمن می‌گوید تکنیک لیونل مسی همراه با خوش رفتاری داوران نسبت با او همراه کرد.

به‌ گزارش اکیپ، مارکو وراتی ، هافبک ایتالیایی پاری ‌سن‌ ژرمن در بازی برابر رئال مادرید با دریافت کارت زرد عجیب از زمین خارج شد.

این بازیکن در صحبت‌هایی درباره اخراج عجیبش در بازی برابر رئال مادرید که در نهایت منجر به شکست پنج بر دو پاری ‌سن‌ ژرمن در دو بازی رفت و برگشت شد، گفت‌: من واقعا انتظار داشتم داور کمی صبر و حوصله به خرج دهد، اما آستانه صبر او بسیار کم بود. او خیلی زود من را از زمین بازی اخراج کرد. برای مثال شما ببینید که لیونل مسی چشم در چشم داور فریاد می زند و با انگشت دست با او صحبت می‌کند، اما داوران کاری به کار او ندارند و هوای او را دارند. این‌ در حالی است که در صحنه ای که من اخراج شدم، داور می‌توانست کارت زرد ندهد.

هافبک پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: قطعا نبود نیمار در شکست ما برابر رئال مادرید تاثیرگذار بود. وقتی پاری ‌سن‌ ژرمن بازیکنی همچون نیمار را در اختیار نداشته باشد به این معنا و مفهوم است که بارسلونا بدون حضور لیونل مسی در زمین حاضر شود. قطعا اگر نیمار را در اختیار داشتیم می‌توانستیم بهتر از اینها عمل کنیم.

پاری ‌سن‌ ژرمن در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد و به نظر می‌رسد که یک قهرمانی دیگر را باید به حساب این متمول پاریسی نوشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها