رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 340991

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:آماده فتح بیت‌المقدس و نابودی رژیم صهیونیستی هستیم/ با یک خمپاره شروع کردیم و اکنون به موشک‌های دوربرد رسیده‌ایم

ساعت 24-نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: با بیان اینکه ما اکنون آماده فتح بیت‌المقدس و نابودی رژیم صهیونیستی هستیم، گفت: رژیم اشغالگر قدس دشمن اصلی ما است و جوانان ما برای نابودی آن آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی عصر امروز در بازدید از یادمان شهدای بیت‌المقدس، اظهار کرد: نسل جدید هیجان و شور نسل انقلاب را در خود دارند و بصیرت آنها نیز بیشتر است و دشمنان ما نیز از این امر مطلع هستند.

وی افزود: جوانان کنونی در هیجان و شور انقلابی و جهادی با نسل زمان انقلاب مشترک هستند و تنها تفاوت آنها این است که از نظر بصیرت و معرفت از نسل زمان انقلاب بالاتر هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما اکنون آماده فتح بیت‌المقدس و نابودی رژیم اشغالگر قدس هستیم، گفت: رژیم اشغالگر قدس دشمن اصلی ما است و جوانان ما برای نابودی آن آمادگی کامل دارند.

حاج صادقی در رابطه با نمایشگاه هوافضای یادمان بیت‌المقدس، عنوان کرد: این اقدام نشان‌دهنده این است که مانند دوران دفاع مقدس با اتکا به خود به دنبال نقش‌آفرینی باشیم، ما از یک خمپاره شروع کرده و با سردار تهرانی‌مقدم دستمان به موشک‌های دوربرد رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها