رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 341013

11 شب وقتی به سراغ زنم رفتم آن اتفاق شوم رخ داد

ساعت24- تازه دامادی که پدرزنش را کشته بود بعد از 6سال بخشیده شد و از مجازات اعدام نجات یافت.

حمیدرضا شش سال قبل وقتی که تنها دو سال از ازدواجش گذشته بود پدر همسرش را به دنبال درگیری خانوادگی با دو ضربه چاقو در مقابل خانه شان در میدان بهاران ابوذر کشت و تسلیم پلیس Police شد.

این مرد 36 ساله که به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شده و حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود بعد از شش سال توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و از قصاص رهایی یابد .

حمید رضا از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور دو مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

سپس حمیدرضا در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و همسرم دوسال بود که با هم ازدواج کرده بودم و مانند هر زوجی یکسری اختلاف سلیقه با هم داشتیم. آن روز سر کار بودم که همسرم با من تماس گرفت و گفت به خانه پدرش می رود. او از من خواست تا شب سراغش بروم. چون خیاط بودم کارم تا دیروقت طول کشید و ساعت حدود 11 شب بود که مقابل در خانه پدرزنم رفتم. اما همسرم که از تاخیر من عصبانی شده بود شروع به دعوا کرد. من هم با مشت به شیشه ماشین پدرزنم که مقابل در خانه پارک شده بود کوبیدم که شیشه شکست. همان موقع پدرزنم از خانه بیرون آمد و به صورتم سیلی زد که دعوا بین ما بالا گرفت. من از داشبورد ماشینم چاقو بیرون کشیدم و دو ضربه به گردن و دست پدرزنم زدم.اما باور کنید من قصد کشتن Killing او را نداشتم و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست داده بودم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه حکم قصاصم در دیوان عالی کشور تایید شده همسرم اعلام گذشت کرد و من با پرداخت 190 میلیون تومان به برادرزنم و خرید یک خانه برای مادر پیر پدرزنم توانستم رضایت آنها را جلب کنم. حالا در مدتی که در زندان Prison بودم به اندازه کافی تنبیه شده ام و از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند. من می خواهم به سر کارم برگردم و زندگی تازه را با همسرم شروع کنم .

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. این مرد طبق ماده 612جازات اسلامی به 3 تا 10 سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها