رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 341027

وزش باد شدید و کاهش دما در سواحل دریای خزر

ساعت 24-مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و کاهش دمای پنج تا 10 درجه‌ای دما در سواحل شرقی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در روز آینده خبر داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و کاهش دمای پنج تا 10 درجه‌ای دما در سواحل شرقی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در روز آینده خبر داد.

احد وظیفه گفت‌: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، از بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) یکم فروردین ماه موج کم دامنه‌ای از نوار شمالی کشور عبور می‌کند و همزمان با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر سبب مواج شدن دریا، افزایش ابر، کاهش نسبی دما ، بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردیبل، نیمه غربی سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز غربی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، وی ادامه‌ داد: با عبور این موج از اواخر وقت امروز و اوایل وقت فردا در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سواحل شرقی دریای خزر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت‌: از اواخر امروز و طی روز پنجشنبه با تقویت جریانات شمالی دمای هوا در دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

به گفته وظیفه، فردا (پنجشنبه) دوم فروردین ماه با گذر این موج در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان، شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی امشب و فردا دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه‌ شرایط جوی تهران را نیز طی دو روز آینده پیش‌بینی کرد و گفت‌: آسمان تهران فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه دوم و سوم فروردین ماه) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۲۳ و ۱۳ درجه سانتیگراد و ۲۵ و ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها