رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 341034

داستان غم انگیز زندگی خواننده مشهور از عشقش که در نوجوانی مرد+عکس

ساعت24-سیدعلی ضیا در برنامه تحویل سال شبکه یک از ابتدا تا انتهای برنامه، حمید هیراد را داشت که هم به اجرای زنده موسیقی پرداخت و هم در کنار مادرش، با ضیا گفت‌وگو کرد.

؛سیدعلی ضیا در برنامه تحویل سال شبکه یک از ابتدا تا انتهای برنامه، حمید هیراد را داشت که هم به اجرای زنده موسیقی پرداخت و هم در کنار مادرش، با ضیا گفت‌وگو کرد.

حمید هیراد در این گفتگو آرزو کرد: امیدوارم همه مردم سال 1397 را با عشق، سلامتی، دوستی و مهر آغاز کنند.

او افزود: اواخر سال 95 یک آهنگ مشترک را اجرا کردم، سپس در سال 96 کل ساختار موزیک من که نهادش موسیقی سنتی بود به شکل و شیوه دیگری، تغییر یافت و بنا بر طبع قشر جوان، سیاست گذاری طوری بوده که این روند را ادامه بدهم.

این خواننده که درباره اشعار آثارش حرف و حدیث هایی وجود دارد، ادامه داد: شعرها را هم خودم می نویسم و هم از دوستان، شاعران و اساتید کشور استفاده می کنم، یعنی تلفیق اشعار مختلف در کنار هم را دارم. البته ممکن است ساختار تغییر کند و دیدگاه و نگاه مان گونه دیگری باشد.

داستان غم انگیز خواننده مشهور از عشقش که در نوجوانی مرد+عکس

هیراد خبر داد: کنسرت هایم از اواخر فروردین ماه در پایتخت شروع خواهد شد و تور کلی در ایران عزیز خواهیم داشت.

او درباره اینکه چرا برگزار شدن کنسرت هایش طولانی شد، اظهار کرد: وقتی کارها انجام شد و مردم از کارهایم راضی بودند، گفتند که چرا کنسرت برگزار نمی کنی؛ من به گوش و ذائقه شنونده ام خیلی اهمیت می دهم و اینکه وقتی فردی بلیطی را تهیه کرده و به کنسرت می آید، معتقدم من مشمول ذمه هستم در بابت آنکه آن پول باید رزقی باشد که وقتی دارد به زندگی من وارد می شود، حلالیت داخلش باشد. دوست دارم مردم بعد از کنسرت حس خوب و مثبتی داشته باشند و نمی خواهم بعد منفی در افکارشان باشد و دوست دارم این آمدن به کنسرت، دوباره تکرار شود.

مادر حمید هیراد نیز با بیان اینکه پسرم از بچگی ساز را دوست داشت، گفت: حمید شیطنت نمی کرد و درس هایش را خیلی خوب می خواند.

حمید نیز در این باره گفت: مادرم حامی اصلی ام در زندگی من بود. از شش هفت سالگی، خوانندگی را دوست داشتم و حتی شب ها، خواب خوانندگی را می دیدم.

مادر هیراد درباره ازدواج پسرش ادامه داد: فعلا برای ازدواج حمید زود است و هروقت خودش خواست حتما به خواستگاری دختر دلخواهش می رویم.

هیراد نیز از یک راز در دوران نوجوانی اش پرده برداشت: در دوران نوجوان عشق خود را تجربه کرده ام. البته چون خیلی تودار هستم خانواده هم از آن خبر نداشتند. فردی بودند که در اثر بیماری فوت کردند. امیدوارم همه عشق ها جاودان بماند و به عشق خود پایبند باشند.

او در پایان گفت: امیدوارم همه در کنار هم باشند چون در تنهایی هیچ کاری را نمی توانیم انجام دهیم. باید اتحاد داشته باشیم. اتحاد می تواند به معنای ازدواج هم باشد.

«یکِ یک» با اجرا و به تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از 26 تا 28 اسفند هر شب حوالی ساعت 23:30 تا 2 بامداد از شبکه یک پخش شد و در روز تحویل سال نیز از ساعت 12:30 تا ساعت 21 به صورت زنده و با اتفاقات ویژه روی آنتن بود

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها