رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 341079

ابهام در تمدید قرارداد شفر

ساعت 24-تمدید قرارداد شفر و تیم فوتبال استقلال به روزهای آینده موکول شد.

div>
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که شفر بخاطر نیمکت تیم ملی هنوز با استقلال تمدید نکرده ومنتظر است تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص شود.

در این باره یکی از مدیران استقلال اعلام کرد: در صورت نیاز به حضور شفر در تیم ملی باشگاه منعی وجود ندارد.

به این ترتیب باید دید وضعیت کی روش در تیم ملی به چه صورت خواهد بود و ببینیم تمدید قرارداد شفر و استقلال به کجا می رسد و این در حالی است که مدیران استقلال اعلام کردند تمدید قراداد شفر با استقلال حتمی است و مشکلی هم وجود ندارد.

تمرینات قائدی در فروردین ماه

با توجه به تصادفی که برای مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال رخ داد در همین راستا شنیده می شود این بازیکن از ۵ فروردین برای انجام بدنسازی و تمرین به تهران خواهد آمد.

مهدی قائدی تا به امروز حدود یک ماه و نیم است که از مسابقات دور بوده و باید دید این بازیکن چه زمانی می تواند به ترکیب استقلالی‌ها باز گردد.

غیبت ۸ استقلالی در دیدار برابر نفت

تیم فوتبال استقلال در روز نهم فروردین در حالی باید به مصاف نفت تهران برود که آبی‌پوشان احتمالا ۸ بازیکن خود را به دلایل حضور در اردوی تیم ملی و همچنین مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

حسین حسینی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید ابراهیمی، بهنام برزای، مامه تیام و فرشید اسماعیلی بازیکنانی هستند که در دیدار برابر نفت غایب هستند.

البته مجید حسینی که به دلیل مصدومیت در دیدار برگشت مقابل العین غایب بود، با رفع مصدومیت احتمالا مشکلی برای بازی با نفت نخواهد داشت.

دور جدید تمرینات استقلال در فروردین

دور جدید تمرینات استقلال از چهارم فروردین ماه آغاز می‌شود.

به این ترتیب بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال روز چهارم فروردین در تمرینات تیمی حضور پیدا خواهند کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها