رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 341102

در زمینه امنیت سایبری،

عربستان و آمریکا یادداشت تفاهم امضا کردند

ساعت 24- در ادامه سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به آمریکا، شرکت امنیت سایبری وبرنامه نویسی عربستان روز چهارشنبه یادداشت تفاهمی با شرکت آمریکایی بوز الان هامیلتن ( Booz Allen Hamilton )در زمینه امنیت سایبری امضا کردند.

div id="ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent4_bodytext">

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری عربستان ( واس) هدف از امضای این یادداشت تفاهم، ساماندهی مسابقات ملی در زمینه امنیت سایبری است و اولین مسابقه در 7 آوریل / 18 فروردین برگزار می شود که در آن آمورش لازم در زمینه امنیت سایبری و ایجاد یک مرکز نوآوری در این خصوص میان دو طرف داده می شود.
خبرگزاری عربستان افزود: این یادداشت تفاهم شامل دسترسی به مطالب ویژه از طریق وب سایت شرکت، سازماندهی فعالیت های مشترک و کمک به توسعه استعدادهای نخبه است.
رسانه های آمریکایی سه شنبه گذشته از ورود 'محمد بن سلمان' ولیعهد عربستان، به واشنگتن با هدف جلب پشتیبانی آمریکا در حوزه های مختلف خبر دادند.
به گزارش این رسانه ها، سفر دو هفته ای بن سلمان به آمریکا، نخستین سفر او به این کشور پس از تحکیم نفوذ واشنگتن در عربستان بشمار می رود.
ولیعهد عربستان که درصدد جذب سرمایه های آمریکایی برای تقویت برنامه خود در زمینه تنوع بخشی به اقتصاد کشورش است، در این سفر علاوه بر رئیس جمهوری آمریکا، با سران سیاسی و اقتصادی در واشنگتن، نیویورک، سلیکون ولی و سایر مراکز دیدار و گفت وگو می کند.
با توجه به برنامه ریزی برای اعتراض به سفر بن سلمان در شهرستان بوستون و واشنگتن، ولیعهد عربستان باید همانند سفرش به انگلیس، خود را برای اعتراضات مردم آمریکا آماده کند.
بن سلمان که وزیر دفاع عربستان نیز است، معمار جنگ سه ساله علیه مردم بی دفاع یمن است که تاکنون باعث کشته شدن بیش از 10 هزار غیرنظامی در این کشور با مشارکت و کمک نظامی آمریکا شده است.
دولت عربستان قبل از سفر ولیعهد این کشور به انگلیس نیز کارزار تبلیغاتی به راه انداخت و شروع به چاپ آگهی در روزنامه ها و بیلبوردهای انگلیس کرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها