رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 341257

پاسخ وزارت خارجه به اتهام آمریکا علیه ایران

ساعت 24-سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تحریم کردن ۱۰ فرد و یک شرکت مستقر در ایران گفت: دولت آمریکا از ترفند تحریم ها برای متوقف کردن یا جلوگیری از رشد علمی مردم ایران طَرفی نخواهد بست.

بهرام قاسمی
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تحریم کردن ١٠ فرد و یک شرکت مستقر در ایران گفت: دولت آمریکا از ترفند تحریم ها برای متوقف کردن یا جلوگیری از رشد علمی مردم ایران طَرفی نخواهد بست.

به دنبال آخرین مورد از تحرکات ضدایرانی دولت آمریکا و تحریم چند تبعه ایرانی و یک شرکت فعال در حوزه خدمات فناوری و مهندسی به بهانه و اتهام کذب فعالیت در زمینه های سایبری علیه موسسات دانشگاهی آمریکا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن این اقدام آمریکا آن را تحریک آمیز، غیرقانونی و بدون هیچگونه دلیل موجه و نشانه بارز دیگری از خصومت و دشمنی ذاتی هیات حاکمه آمریکا با ملت ایران توصیف کرد.

قاسمی تاکید کرد: آمریکا قطعا از این ترفندها برای متوقف کردن یا جلوگیری از رشد علمی مردم ایران طَرفی نخواهد بست.

به گزارش فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای ۱۰ فرد و یک شرکت مستقر در ایران را به سرقت مالکیت فکری و اطلاعات از صدها دانشگاه آمریکایی و دانشگاه‌های کشورهای ثالث و یک شرکت رسانه‌ای متهم و آنها را تحریم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها