رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 343233

پاشازاده:

استقلال فصل آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت

ساعت24-پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌های تهرانی با ادامه روند موفقی که در آسیا پیش گرفته‌اند می‎توانند فصل آینده نتایج موفق تری ثبت کنند.

مهدی پاشازاده درباره برتری آبی‌های تهرانی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان گفت: استقلال بازی بی نظیری را مقابل الریان به نمایش گذاشت. آنها در حال حاضر بهترین شرایط را دارند و ترکیبی که در بازی با الریان حضور داشت من را هم سورپرایز کرد.

او ادامه داد: شفر تیم متحدی را روانه میدان کرد و این نشان می‌دهد او از وضعیت بازیکنان آگاهی کامل دارد. آنها در نیمه زمین استقلال حضور بیشتری داشتند اما ضدحملات برای استقلال بیشتر بود.

پیشکسوت استقلال افزود: آنها اگر همین شرایط و نتایج را ادامه بدهند در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. استقلال اگر کمی زیرک و باهوش تر بود می‌توانست گل‌های بیشتری را هم وارد دروازه الریان کند.

پاشازاده درباره عملکرد بازیکنان استقلال بیان داشت: روزبه چشمی در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان استقلال است و توانایی بالایی در خط دفاعی و میانی دارد. بازدهی خوبی برای تیم داشته و پژمان منتظری هم به شرایط ایده‌آلش برمی‌گردد. فرشید اسماعیلی هم یکی از بازیکنان باهوش و تاثیرگذاری است که چندین بار دروازه الریان را تهدید کرد.

مهدی پاشازاده درخصوص مسابقه هفته بیست و هفتم آبی‌ها مقابل مشکی پوشان مشهد عنوان کرد: قطعا بازی سختی برای شاگردان شفر خواهد بود. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و برای نتیجه گیری مقابل استقلال قرار می‌گیرند. اگر استقلال این دیدار را با برتری پشت سر بگذارند می‌توانند برای نایب قهرمانی امیدوار باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها