رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 343983

حمله ترامپ به اسد/ روسیه و ایران مسئول حمایت از اسد هستند

ساعت 24- رییس‌جمهور آمریکا در پیامی توهین‌آمیز با طرح ادعاهایی علیه رییس‌جمهور سوریه مدعی شد که ایران و روسیه مسئول حمایت از بشار اسد هستند.

ترامپ
به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیترش منتشر و در آن بشار اسد رییس‌جمهور سوریه را به شکلی بسیار توهین‌آمیز خطاب قرار داد.

وی در این پیام با اشاره به این‌که «بسیاری از زنان و کودکان در حملات شیمیایی در سوریه جان خود را از دست داده‌اند»، مدعی شد که این مناطق توسط ارتش سوریه محاصره و قفل شده است و به طور کامل از دسترس دنیای بیرون خارج است.

ترامپ در ادامه این ادعای بی‌اساس خود همچنین مدعی شد که روسیه و ایران مسئول حمایت از اسد حیوان هستند و این هزینه بزرگی دارد.

مقامات آمریکایی پیش از این نیز مدعی حمله شیمیایی دولت سوریه علیه غیر نظامیان شده‌اند، این در حالی است که این ادعا هرگز اثبات نشده و دولت سوریه نیز آن را به‌طور قوی رد کرده است. همچنین مقامات کشورمان در واکنش به این ادعاهای بی‌اساس تاکید می‌کنند که این گروه‌های تروریستی در سوریه هستند که از سلاح‌های شیمیایی استفاده می‌کنند؛ چراکه سوریه در سال 2011 به‌طور کامل خلع سلاح شیمیایی شده است.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، اما در طول سال‌های اخیر در جریان جنگ سوریه هر بار که یک حمله شیمیایی در این کشور صورت گرفته آمریکا و غرب تلاش کرده‌اند دولت را مسئول این حملات غیر انسانی بدانند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها